Czy warto kupować kamerę cyfrową?

Luźne tematy, gry forumowe, rozmowy o wszystkim i o niczym
Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 22690
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Czy warto kupować kamerę cyfrową?

Post08 paź 2014, 18:03

Nigdy w życiu nie miałam kamery cyfrowej... Jeżeli nagrywałam jakieś filmiki, to przy użyciu mojej komórki, obecnie Nokii. Jednak jakość pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza jeżeli chodzi o nagrania fajerwerków- u nas w Szczecinie bywają ich różne pokazy, nie tylko w Sylwestra. Chciałabym je kiedyś uwiecznić, więc zastanawiam się nad kupieniem kamerki cyfrowej. Poza tym mogłabym nagrać też harce moich kotów, oraz uwiecznić chwile niewarte zapomnienia.

Jak pewnie się domyślacie, w ogóle nie znam się na kamerkach cyfrowych. :oops: Więc musiałabym kupić coś w miarę prostego w obsłudze i najlepiej niezbyt drogiego, bo zdecydowanie daleko mi do profesjonalisty. ;)

Na morele.net zwróciłam uwagę na takie cudo:

Kod: Zaznacz cały

http://www.morele.net/kamera-cyfrowa-easypix-dvc5227-rozowy-610308/
. Więc się Was pytam, czy warto ją kupić, a jeśli nie, to jaką inną, tanią i prostą w obsłudze kamerkę byście mi polecili? :mrgreen:

I czy w ogóle jest sens ją kupować? Na razie nie planuję tego zakupu, ale chciałabym poznać Wasze opinie. Przecież zdarzają się chwile, które warto utrwalić...
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Czy warto kupować kamerę cyfrową?

Post09 paź 2014, 09:11

Przecież w założonym temacie:
post180363.html#p180363
aparat cyfrowy nagrywa również filmy w dobrej jakości :mrgreen:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 22690
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Czy warto kupować kamerę cyfrową?

Post09 paź 2014, 20:23