Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - raporty, za długie były więc uploadowałem.
-- 12 paź 2010, 15:15 --
I co pomoc się urwała?
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
- cosik_ktosik
- Posty: 21399
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
Wprawdzie w tych sprawach lewy jestem, ale co by było szybciej przeniosłem do działu Bezpieki. Poczekaj, ktoś na pewno Tobie sprawdzi.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik
Pozdrawiam, cosik_ktosik
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
Wklej log z VBA32arkit >>> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- D:\Documents and Settings\Kosiasz\xp.sys -- (xp)
DRV - File not found [Kernel | Disabled | Running] -- D:\WINDOWS\System32\Drivers\sptd.sys -- (sptd)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- D:\WINDOWS\System32\PCAMPR5.SYS -- (PCAMPR5)
O3 - HKU\S-1-5-21-823518204-920026266-1801674531-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (Ask Toolbar) - {3041D03E-FD4B-44E0-B742-2D9B88305F98} - D:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [GEST] File not found
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-823518204-920026266-1801674531-1004..\Run: [EA Core] D:\Program Files\Electronic Arts\EADM\Core.exe File not found
O4 - HKU\.DEFAULT..\RunOnce: [nltide_2] File not found
O4 - HKU\S-1-5-18..\RunOnce: [nltide_2] File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [nltide_2] File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [nltide_2] File not found
O33 - MountPoints2\{51cb49a0-c099-11de-a261-4d6564696130}\Shell - "" = AutoRun
O33 - MountPoints2\{51cb49a0-c099-11de-a261-4d6564696130}\Shell\AutoRun\command - "" = J:\LaunchU3.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{62219690-8058-11df-a53f-001fd004b45f}\Shell\AutoRun\command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{62219690-8058-11df-a53f-001fd004b45f}\Shell\open\Command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{62219691-8058-11df-a53f-001fd004b45f}\Shell\AutoRun\command - "" = N:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{62219691-8058-11df-a53f-001fd004b45f}\Shell\open\Command - "" = N:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{7bfb97c6-a461-11de-a204-4d6564696130}\Shell\AutoRun\command - "" = J:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{7bfb97c6-a461-11de-a204-4d6564696130}\Shell\open\Command - "" = J:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{870e117c-fd3b-11de-a35c-001fd004b45f}\Shell\AutoRun\command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{870e117c-fd3b-11de-a35c-001fd004b45f}\Shell\open\Command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{9c6f160a-628b-11df-a4c6-001fd004b45f}\Shell\AutoRun\command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{9c6f160a-628b-11df-a4c6-001fd004b45f}\Shell\open\Command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{d6006b0c-69b7-11df-a4e0-001fd004b45f}\Shell\AutoRun\command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
O33 - MountPoints2\{d6006b0c-69b7-11df-a4e0-001fd004b45f}\Shell\open\Command - "" = M:\d1vmq.exe -- File not found
:Files
D:\Program Files\AskBarDis
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż raport z usuwania + najnowszy log z OTL'a.
Wklej log z VBA32arkit >>> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:35
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
W logach nic już nie ma.
Kroki końcowe:
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
3. Start>>>Uruchom>>>cmd>>>Wklep tą komende:
chkdsk /f
(ENTER).
Wciśnij T i ENTER.
Zrestartuj komputer.
4. Pełne skanowanie systemu programem -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Usuń to co znajdzie i wklej raport.
Kroki końcowe:
1. W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
2. Usuń kopie szkodników z folderu "System Volume Information" poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>START>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
(W czasie tego chwilowego wyłączenia te kopie usuną się samoczynnie, więc nie ma potrzeby zaglądania do folderu.)
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3. Start>>>Uruchom>>>cmd>>>Wklep tą komende:
chkdsk /f
(ENTER).
Wciśnij T i ENTER.
Zrestartuj komputer.
4. Pełne skanowanie systemu programem -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Usuń to co znajdzie i wklej raport.
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:35
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
Trochę tego było, dziwny jakiś program, którego nie znam dużo miał zainfekowanych plików.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Problemy powinny ustać? Czy bluescreeny będą dalej występować?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Problemy powinny ustać? Czy bluescreeny będą dalej występować?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Błąd przy starcie "Zapraszamy"
Powinno być OK.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości