Witam.
Prosiłbym o sprawdzenie logów, laptop zaczął coraz bardziej zwalniać [nie mój laptop], grzać się [wnioskuję po tym że włącza się wentylator] i użycie procesora osiąga 100%.
Jeśli są programy które są zbędne i spowalniają proszę o info. Proszę też o informacje czy mogę odinstalować aplikacje od firmy Dell [i które], tak by nie przeszkadzały [spowalniały] w użytkowaniu. Webcam [jeśli bez tego kamerka nie działa] może zostać.
OTL
OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
EXTRAS Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
ADW-CLEANER
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Logi do sprawdzenia.
- Memciu
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 cze 2010, 14:24
- Lokalizacja: Olk/Krk
- Kontaktowanie:
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Dołącz fixlog.txt który będzie po restarcie.
2. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
CloseProcesses:
S3 mfehidk01; \Device\mfehidk01.sys [X]
S3 STHDA; system32\DRIVERS\stwrt64.sys [X]
R2 MaintainerSvc4.07.4104264; C:\ProgramData\398c0b96-ebd3-4f67-a5c7-1899a15c12be\maintainer.exe [123680 2014-12-14] ()
C:\ProgramData\398c0b96-ebd3-4f67-a5c7-1899a15c12be
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3308947134-3120887273-3513298275-1000 -> No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
BHO: TinyBHO Class -> {00e71626-0bef-11dc-8314-0864264c9a64} -> C:\Users\ja\AppData\Roaming\DownloaderGold\ieplug.dll ()
C:\Users\ja\AppData\Roaming\DownloaderGold
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - c:\program files (x86)\internet explorer\iexplore.exe
Startup: C:\Users\ja\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\nvfzmnihxjdcj.exe (keir.net)
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
C:\Users\ja\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\nvfzmnihxjdcj.exe
HKU\S-1-5-21-3308947134-3120887273-3513298275-1000\...\Run: [ftqukqasahyxcvhmfltgansaqmis] => C:\Users\ja\AppData\Roaming\drfxxfzf.exe [118784 2014-12-02] (keir.net)
C:\Users\ja\AppData\Roaming\drfxxfzf.exe
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
C:\Users\ja\AppData\Roaming\EEF1EBB2C6929F19B9142B5AD702833D
2014-11-22 15:38 - 2014-11-22 15:38 - 00235348 _____ () C:\Users\ja\AppData\Roaming\BA7151EB004F9E5D0109F1CC0E1E5F6B
2014-11-22 15:38 - 2014-11-22 15:38 - 00000000 ____D () C:\Users\ja\AppData\Roaming\B07DDC0E9363AD88F6FE2CD190E32345
2014-12-14 20:07 - 2014-07-07 19:30 - 00000538 _____ () C:\Users\ja\AppData\Roaming\O3HHOPNNHJMj6EmRzZJFF3Fzu1tmy
2014-12-09 07:09 - 2014-08-03 18:19 - 00003951 _____ () C:\Users\ja\AppData\Roaming\CFEEF533F7525CC403549379CBBE5375
2014-12-09 07:09 - 2014-08-03 18:19 - 00000000 ____D () C:\Users\ja\AppData\Roaming\EEF1EBB2C6929F19B9142B5AD702833D
Task: {4412A5FB-4119-4907-A9E5-074B521EA757} - System32\Tasks\{676EF103-46FD-47DE-94E2-30484278E495} => Iexplore.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {44312CF7-83F7-424E-B6ED-9DCCC6BD530F} - System32\Tasks\4384 => Wscript.exe C:\Users\ja\AppData\Local\Temp\launchie.vbs //B <==== ATTENTION
Task: {51AB9FBD-C902-4137-BB6C-1950BC46897C} - System32\Tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => Sc.exe start osppsvc
Task: {7161E821-C193-4B2B-B325-7E1CFD52F5B5} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2014-12-14] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {B020857B-DF8A-428F-B085-E993A2AAF08B} - System32\Tasks\{3FD4844A-F7B0-4925-8CAB-17C2726A9531} => pcalua.exe -a D:\Setup.exe -d D:\
Task: {B9B02790-F0C4-4528-AA61-33C0290D0E9D} - System32\Tasks\{340F6410-AE18-4490-AF64-B4D473C249BE} => Iexplore.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {CD8421DC-1C24-4FE6-BB45-DF1B582AA62A} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2013-08-21] (Piriform Ltd)
Task: {E3A65B1F-C3D5-4BE2-9F90-8B0A4531AF5A} - System32\Tasks\{E8D052FA-FFAA-4582-9DC2-1D85456DEB91} => pcalua.exe -a "C:\Users\ja\Desktop\Nowy folder\gta_san_andreas\Install.exe" -d "C:\Users\ja\Desktop\Nowy folder\gta_san_andreas"
Task: {EE0F74D9-B603-45FB-BC70-74D55159E374} - System32\Tasks\0 => Iexplore.exe <==== ATTENTION
Task: C:\windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wdf01000.sys => ""="Driver"
2014-12-14 20:04 - 2014-06-15 18:15 - 00000000 ____D () C:\Program Files (x86)\Greener Web
C:\Users\ja\AppData\Roaming\*.exe
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.
Dołącz fixlog.txt który będzie po restarcie.
2. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
- Memciu
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 cze 2010, 14:24
- Lokalizacja: Olk/Krk
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
FIXLOG
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
ADDITION
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
SHORTCUT
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PS: Jaki bezpłatny, prosty antywirus mogę na ten laptop wgrać? By nie myśleć o licencji itd.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
ADDITION
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
SHORTCUT
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PS: Jaki bezpłatny, prosty antywirus mogę na ten laptop wgrać? By nie myśleć o licencji itd.
- Kaen1227
- Posty: 435
- Rejestracja: 21 cze 2014, 14:56
Logi do sprawdzenia.
Microsoft Security Essentials.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
S4 NAUpdate; "C:\Program Files (x86)\Nero\Update\NASvc.exe" [X]
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
- Memciu
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 cze 2010, 14:24
- Lokalizacja: Olk/Krk
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
DELFIX
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes
Tu miałem lekki problem:
Najpierw przy skanowaniu wykryło mi 158 obiektów zainfekowanych, ale loga ze skanowania nie miałem, było w nim tylko to:
Przeskanowałem ponownie, wyszło to:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W raporcie aplikacji widzę że jest tylko "wpisany" skan z którego mam logi,nie ma z tego w którym wyszło 158 obiektów zainfekowanych.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W kwarantannie kliknąłem "usuń wszystko" [na swoją odpowiedzialność] i skanuję ponownie, oto wynik.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes
Tu miałem lekki problem:
Najpierw przy skanowaniu wykryło mi 158 obiektów zainfekowanych, ale loga ze skanowania nie miałem, było w nim tylko to:
Kod: Zaznacz cały
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
Przeskanowałem ponownie, wyszło to:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W raporcie aplikacji widzę że jest tylko "wpisany" skan z którego mam logi,nie ma z tego w którym wyszło 158 obiektów zainfekowanych.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W kwarantannie kliknąłem "usuń wszystko" [na swoją odpowiedzialność] i skanuję ponownie, oto wynik.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
Czyli powinno być OK.
- Memciu
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 cze 2010, 14:24
- Lokalizacja: Olk/Krk
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
Czyli to wszystko?
System przeszukany, najważniejsze aktualizacje systemu zainstalowane, autostart przeczyszczony, antywirus Microsoft Security oraz Malwarebytes zainstalowane[zostawię Malware, zawsze to jakieś zabezpieczenie].
Coś jeszcze wypada zrobić w laptopie który nigdy nie był sprawdzany i był "lekko" zaśmiecony?
System przeszukany, najważniejsze aktualizacje systemu zainstalowane, autostart przeczyszczony, antywirus Microsoft Security oraz Malwarebytes zainstalowane[zostawię Malware, zawsze to jakieś zabezpieczenie].
Coś jeszcze wypada zrobić w laptopie który nigdy nie był sprawdzany i był "lekko" zaśmiecony?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
Z mojej strony to wszystko.
- Memciu
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 cze 2010, 14:24
- Lokalizacja: Olk/Krk
- Kontaktowanie:
Logi do sprawdzenia.
A więc dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2014, 18:23 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek
Powód: Zamek
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości