Witam! Proszę o sprawdzenie logów, jest podejrzenie infekcji, otwierają się samoczynnie strony z *****.
Z góry dziękuję.
FARBAR Addition:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL EXTRAS
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
GMER:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
GMER2:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Logi Kontrolne - Podejrzenie Infekcji
- Maciak Plock
- Posty: 787
- Rejestracja: 16 cze 2009, 21:48
- Lokalizacja: Płock!
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Logi Kontrolne - Podejrzenie Infekcji
W logach nie ma niczego podejrzanego.
Jest czysto, można powiedzieć nawet: przeraźliwie czysto.
1) Drobna kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze D:\User\Downloads
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
2) Przeskanuj komputer przy pomocy MBAM > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Napisz, czy to pomogło?
---------------------------------------------
Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników )
.
Jest czysto, można powiedzieć nawet: przeraźliwie czysto.
1) Drobna kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
S2 TeamViewer; "c:\users\user\appdata\local\temp\teamviewer\TeamViewer_Service.exe" [X] <==== UWAGA
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze D:\User\Downloads
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
2) Przeskanuj komputer przy pomocy MBAM > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Napisz, czy to pomogło?
---------------------------------------------
Error - 2017-12-18 11:04:09 | Computer Name = Toshiba | Source = WinMgmt | ID = 10
Description =
Aby automatycznie rozwiązać ten problem, kliknij > Fix.it. na stronie Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie kliknij przycisk Uruchom w oknie dialogowym Pobieranie pliku i wykonaj kroki w kreatorze Fix.it.
(Link zapasowy > Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników )
.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2018, 13:23 przez LupeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zamykam
Powód: zamykam
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości