Nie moge usunąć wirusa Heur.Invader'a--> HELP!!!

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
czeko111

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:03

Nie moge usunąć wirusa Heur.Invader'a--> HELP!!!

Post15 lip 2009, 08:41

Witam juz jakiś czas walcze sobie z wirusami, była sesja więc czasu za bardzo nie miałem i tak sprawa sie przciągnęła do dzis. Już po 3-im czy 4-tym formacie. Głównym powodem skanowania itp. było pojawienie się komunkatu o wysyłaniu przeze mnie Spamu. Dzis po formacie Kaspersky wykrył wirusa Heur.Invader po odpaleniu combofixa... proszę o pomoc, sam jestem laikiem w tych sprawach....... załączam logi:

z combofixa- zamieszcze jak ktos poprosi
z hijackthis- Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

z OTL 2 logi:
OTL.txt - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras.txt - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

z DDS 2 logi:
dds - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
attach - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

z Gmera 2 logi:
cały scan - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
usługi - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

P.S. Po wykryciu (w wyniku skanowania KAV'em rootkit'ów) i zaznaczeniu wylecz wirusa pojawia sie cos takiego zamiast wyleczonego pliku (albo zamiast opcji jego usunięcia) :

Kod: Zaznacz cały

nie odnaleziono: wirus Heur.Invader (modyfikacja) Plik: c:\documents and settings\user\pulpit\combofix.exe//PE_Patch.UPX/32788R22FWJFW\catchme.cfexe

nie odnaleziono: wirus Heur.Invader (modyfikacja) Plik: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Kaspersky Lab\AVP7\PdmHist\11c.2206BB2001CA04C6.history\00000012.bak

nie odnaleziono: wirus Heur.Invader (modyfikacja) Plik: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Kaspersky Lab\AVP7\PdmHist\11c.2206BB2001CA04C6.history\00000013.bak