Problem z otwieraniem stron Internetowych

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
aneta0022

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 06 lis 2015, 21:36

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post06 lis 2015, 21:50

Witam,

pomimo aktywnego połączenia internetowego nie otwierają mi się strony internetowe tzn. otwierają się wybrane np. google. Mogę coś wyszukać ale nie mogę już tych stron otworzyć.
Skype również mi działa.
Skorzystałam z Complete Internet Repair ale niestety problemu nie rozwiązał.

Po wpisaniu takiego polecenia
ipconfig /flushdns
notepad %windir%\system32\drivers\etc\hosts

pokazuje się informacja:
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
# 127.0.0.1 localhost
# ::1 localhost

Ktoś ma jakiś pomysł jak problem rozwiązać?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post06 lis 2015, 22:29

Sprawdzałaś zmiane dns?:
jeśli nie to wpisz takie jak na rysunku i sprawdz efekt:
Obrazek

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post07 lis 2015, 10:55

j/w

Sprawdź DNS-y:

Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------

lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------

Dodatkowo

przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Obrazek
Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.

Nie pomoże to:

użyj --> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Będzie wymagane ponowne uruchomienie komputera...
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

Wrzuć obowiązkowe logi
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html

Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

aneta0022

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 06 lis 2015, 21:36

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post07 lis 2015, 21:18

Niestety wszystkie te operacje nie pomogły. Używam na co dzień Firefoxa i strony które mam zapisane w zakładkach to otwierają się ale wybrane, a jak ręcznie wpisze adres to nic z tego...

Raporty wyglądają następująco:
1. AdwCleaner
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

2. FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

3. Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

4. Shortcut
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Mam nadzieję, że może to coś wyjaśni.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2015, 21:18 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post08 lis 2015, 10:43

AdwCleaner wykazał infekcję + inne badziewia :(
Tylko chyba nie zostały usunięte ?

Odnośnie tego oraz reszty wypowie się specjalista.
Poczekaj za jego odpowiedzią...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post08 lis 2015, 14:10

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
R3 ALSysIO; \??\C:\Users\Aneta\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X]
S3 ASUSProcObsrv; \??\E:\I386\AsPrOb64.sys [X]
S3 hwusbfake; system32\DRIVERS\ewusbfake.sys [X]
S2 VBoxAswDrv; \??\C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\VBoxAswDrv.sys [X]
S3 AvastVBoxSvc; "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\AvastVBoxSVC.exe" [X]
StartMenuInternet: (HKLM) Opera - C:\Program Files\Opera x64\Opera.exe
Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {e8de9422-3b2c-4243-bf6f-235da84d8ef8} - Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000 -> Brak nazwy - {57CC715D-37CA-44E4-9EC2-8C2CBDDB25EC} - Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000 -> Brak nazwy - {E8DE9422-3B2C-4243-BF6F-235DA84D8EF8} - Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000 -> Brak nazwy - {C86EB8A9-CCC2-4B6C-B75D-73576ED591BF} - Brak pliku
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://securityresponse.symantec.com/av ... _homepage/
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://securityresponse.symantec.com/av ... _homepage/
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://securityresponse.symantec.com/av ... _homepage/
HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://%66%65%65%64.%73%6F%6E%69%63-%73 ... 6INyw,,&q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://%66%65%65%64.%73%6E%61%70%64%6F. ... XhQLG2iGQ,,
HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxp://%66%65%65%64.%73%6F%6E%69%63-%73 ... 6INyw,,&q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = hxxp://%66%65%65%64.%73%6F%6E%69%63-%73 ... 6INyw,,&q={searchTerms}
URLSearchHook: HKLM-x32 - (Brak nazwy) - {e8de9422-3b2c-4243-bf6f-235da84d8ef8} - Brak pliku
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {ielnksrch} URL =
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
AppInit_DLLs: C:\ProgramData\Zonzap\Hotfind.dll => C:\ProgramData\Zonzap\Hotfind.dll [518656 2015-10-19] ()
AppInit_DLLs-x32: C:\ProgramData\Zonzap\Ranjaytrax.dll => C:\ProgramData\Zonzap\Ranjaytrax.dll [320512 2015-10-19] ()
C:\ProgramData\Zonzap
HKU\S-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000\...\Policies\Explorer: [NofolderOptions] 0
2015-11-07 20:07 - 2015-11-07 20:07 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Package Cache
2015-11-07 20:06 - 2015-11-07 20:07 - 00000000 ____D C:\ProgramData\BWMiniProB
2015-11-07 20:06 - 2015-11-07 20:06 - 00000098 _____ C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat
2015-10-19 20:16 - 2015-10-19 20:16 - 34783952 _____ (Mozilla) C:\Users\Aneta\Downloads\Thunderbird%20Setup%2038.3.0.exe
2015-10-19 20:16 - 2015-10-19 20:16 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Zonzaps
C:\ProgramData\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat
C:\Users\Aneta\install_flash_player.exe
C:\Users\Aneta\NRnR.exe
C:\Users\Aneta\Silverlight.exe
C:\Users\Aneta\wrar393pl.exe
Task: {061F788D-D14B-4F6B-9325-2BD6C2258860} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-09-07] (Google Inc.)
Task: {0E6E80B7-4199-4889-AA7A-EFE6017428C3} - System32\Tasks\ACMON => C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe [2009-07-23] (ATK)
Task: {116FADF8-B04B-4DF5-9301-4EB81F264537} - System32\Tasks\ASUS P4G => C:\Program Files\P4G\BatteryLife.exe [2010-05-28] (ATK)
Task: {19E6DE1C-B737-4BC8-AFE9-2B4F1528CE9D} - System32\Tasks\RealPlayerRealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe [2013-03-06] (RealNetworks, Inc.)
Task: {20D24C6D-BA1B-4EA5-9D35-88B9D9B58254} - System32\Tasks\{02361D78-B75E-4D0B-806C-8D3C47696F03} => c:\program files (x86)\opera\opera.exe
Task: {22735C61-AA70-4A2D-AB75-86A224528203} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2015-10-28] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {2DB4DE10-D091-44F9-AA93-14E4801E8B25} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-09-07] (Google Inc.)
Task: {3A2081F8-B99F-4486-A939-18A08A829A0C} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2015-10-19] (Piriform Ltd)
Task: {58428FE7-B9C3-4F0E-BA17-9C5804294DF6} - System32\Tasks\{39AD9D3D-6B79-4078-B18F-EF791E6078CF} => Firefox.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/6.1.0.129.272/ ... Error=1618
Task: {5C644573-3D07-4704-BDB4-43861C88720C} - System32\Tasks\Core Temp Autostart Aneta => C:\Program Files\Core Temp\Core Temp.exe [2010-10-03] ()
Task: {743D1634-09D5-46C7-9B71-BB18C9D0E4F0} - System32\Tasks\{F5D45E34-7D82-4CDC-B104-33F36157FD50} => C:\Program Files (x86)\Skype\\Phone\Skype.exe [2015-10-14] (Skype Technologies S.A.)
Task: {7509803E-CB52-4CC0-8E58-F5A4C2FB782C} - System32\Tasks\{DCB6588C-55D0-4DF8-8861-2781BE5AB933} => c:\program files (x86)\opera\opera.exe
Task: {9CE8E0D4-7361-4288-841D-F37B88490ADD} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe [2015-06-24] (Avast Software s.r.o.)
Task: {AD09BCB1-484F-4863-AECA-4636E50C5E6F} - System32\Tasks\ASUSControlDeck => C:\Program Files (x86)\ASUS\ControlDeck\ControlDeck.exe [2010-06-09] (asus)
Task: {C2FB1998-E312-4435-833F-2AD2CE846B9B} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-10-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {D397B729-3BC8-47C1-AC81-1AA99FEDC72A} - System32\Tasks\SidebarExecute => C:\Program Files (x86)\Windows Sidebar\sidebar.exe [2010-11-20] (Microsoft Corporation)
Task: {E8F2EAF5-A5B5-4434-A581-3939A275DC75} - System32\Tasks\RealPlayerRealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-2220128069-2001205382-2725209853-1000 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe [2013-03-06] (RealNetworks, Inc.)
Task: {ED9B5446-CBC0-4D21-9245-82115F4F8E9C} - System32\Tasks\ASUS SmartLogon Console Sensor => C:\Program Files (x86)\ASUS\SmartLogon\sensorsrv.exe [2009-07-31] (ASUS)
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
RemoveProxy:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.

3. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.

aneta0022

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 06 lis 2015, 21:36

Problem z otwieraniem stron Internetowych

Post16 lis 2015, 08:04

Dzięki Ci wielkie za pomoc.
FRST wraz z plikiem fixlist.txt dał radę. Teraz wszystko śmiga bez problemu.
Oczywiście resztę rzeczy, które napisałeś abym zrobiła to zrobiłam.
Raport z Hitman Pro
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 08:04 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości