Witam.
Podejrzewam, że mam jakąś infekcje w komputerze bo strasznie zamulił
podczas skanowania combofix'em pojawił sie problem z hidec.exe i nie dokończył skanowania. Udało się za to w trybie awaryjnym
Oto logi:
Hijack:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
ComboFix:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prośba o sprawdzenie loga.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie loga.
Daj logi z ukośnikami ("\").
===================
K.
===================
K.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 gru 2008, 01:44
Re: Prośba o sprawdzenie loga.
Poprawione logi:
Hijack:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Combofix:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Hijack:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Combofix:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie loga.
Ja nie widzę w tych logach nic podejrzanego.
1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum.
==============
K.
1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum.
==============
K.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości