Prośba o sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
garfild

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47

Prośba o sprawdzenie logów

Post28 mar 2015, 16:18

Witam,
Proszę o sprawdzenie logów ponieważ nie mogę załadować allegro, przekierowuje mnie do strony Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników co pozwala sądzić że mam jakiegoś wirusa

FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post28 mar 2015, 16:51

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
C:\ProgramData\.windows.sys
Task: {15BEF941-D1AE-4BE8-95B2-950CDA12538A} - System32\Tasks\{A2AD82A8-D966-4B2F-8E6E-F81A9A420B7C} => pcalua.exe -a "E:\downloads\The Sims 4 V7 !\The Sims 4 V7\__Installer\vp6\vp6install.exe" -d "E:\downloads\The Sims 4 V7 !\The Sims 4 V7\__Installer\vp6"
Task: {52333EDE-7CEC-48DB-93C3-3F63E21E2421} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-10-06] (Google Inc.)
Task: {694EE88E-7957-4C4D-9C71-BE8247EF40B8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-10-06] (Google Inc.)
Task: {77A0BB3D-94E3-4AB8-AD8C-0B26BCEE0B4E} - System32\Tasks\Steam_x64-S-2-106-91 => C:\Users\Karol.Kar <==== ATTENTION
Task: {92FB2B19-8412-46F2-BA4C-43B578CC38C9} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2014-12-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {A78EF812-573E-41B6-9EEF-33F4798B00C0} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentLogOn => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {A8E86C92-3D6F-499D-BFC2-C9CEB51F5AEE} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-02-04] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {BF5B02F6-45C3-4A2C-851B-B7E0AC57E8F5} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office 15 Subscription Heartbeat => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Office15\OLicenseHeartbeat.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {CA7618F0-18AF-4C75-BB17-5F4884ACB1BB} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2014-12-12] (Piriform Ltd)
Task: {D333FED3-9C84-4632-9144-2D60625D0E07} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentFallBack => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {D818F807-09ED-4220-8D17-DCF8A5CB29D2} - System32\Tasks\{2059B5AD-E405-4D48-A14E-BB19E57C4775} => pcalua.exe -a C:\Users\Karol.Karol-PC\Downloads\Microsoft.Office.2010.PL\Microsoft.Office.2010.PL\setup.exe -d C:\Users\Karol.Karol-PC\Downloads\Microsoft.Office.2010.PL\Microsoft.Office.2010.PL
Task: {DC173496-24BF-46F4-9DE2-5FBD43BFAF54} - System32\Tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => Sc.exe start osppsvc
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Emptytemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post28 mar 2015, 20:25

Logi są już czyste.

Proszę o sprawdzenie logów ponieważ nie mogę załadować allegro,

Nie możesz załadować allegro bo masz zablokowane w pliku HOSTS:

Kod: Zaznacz cały

==================== Hosts content: ==========================

(If needed Hosts: directive could be included in the fixlist to reset Hosts.)

2009-07-14 03:34 - 2014-11-06 12:54 - 00000058 ____A C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts
176.122.227.22 allegro.pl
176.122.227.22 www.allegro.pl


================================================================================================

1. Otwórz notatnik i wklej:
Hosts:
Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 15:59

W tym momencie nie wiem co może powodować przekierowywanie.

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\pcc.exe
C:\ProgramData\droidcam-settings
C:\Windows\system32\Drivers\Msft_Kernel_WinUsb_01009.Wdf
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\Temp
Reg: reg delete HKCU\Software\Google /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f
Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\0001a073.exe " /f
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

Sprawdź czy dalej przekierowuje.

garfild

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 19:16

Pomogło! Dziękuję!
Fixlist.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Aż w zasadzie mi głupio że sam nie usunąłem plików tymczasowych

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 20:18

Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes

garfild

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 21:44

Delfix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malware Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wszystko już ok ale nie wykrywa mojego komputera w aplikacji pulpit zdalny google chrome ale z tym sobie raczej poradzę

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 21:45

Możliwe, że zostało to zrestartowane.

garfild

Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47

Prośba o sprawdzenie logów

Post29 mar 2015, 21:55

ok temat do zamknięcia
Jeszcze raz wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 21:55 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość