Witam,
Proszę o sprawdzenie logów ponieważ nie mogę załadować allegro, przekierowuje mnie do strony Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników co pozwala sądzić że mam jakiegoś wirusa
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prośba o sprawdzenie logów
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
CloseProcesses:
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
C:\ProgramData\.windows.sys
Task: {15BEF941-D1AE-4BE8-95B2-950CDA12538A} - System32\Tasks\{A2AD82A8-D966-4B2F-8E6E-F81A9A420B7C} => pcalua.exe -a "E:\downloads\The Sims 4 V7 !\The Sims 4 V7\__Installer\vp6\vp6install.exe" -d "E:\downloads\The Sims 4 V7 !\The Sims 4 V7\__Installer\vp6"
Task: {52333EDE-7CEC-48DB-93C3-3F63E21E2421} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-10-06] (Google Inc.)
Task: {694EE88E-7957-4C4D-9C71-BE8247EF40B8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-10-06] (Google Inc.)
Task: {77A0BB3D-94E3-4AB8-AD8C-0B26BCEE0B4E} - System32\Tasks\Steam_x64-S-2-106-91 => C:\Users\Karol.Kar <==== ATTENTION
Task: {92FB2B19-8412-46F2-BA4C-43B578CC38C9} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2014-12-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {A78EF812-573E-41B6-9EEF-33F4798B00C0} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentLogOn => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {A8E86C92-3D6F-499D-BFC2-C9CEB51F5AEE} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-02-04] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {BF5B02F6-45C3-4A2C-851B-B7E0AC57E8F5} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office 15 Subscription Heartbeat => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Office15\OLicenseHeartbeat.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {CA7618F0-18AF-4C75-BB17-5F4884ACB1BB} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2014-12-12] (Piriform Ltd)
Task: {D333FED3-9C84-4632-9144-2D60625D0E07} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentFallBack => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2014-01-23] (Microsoft Corporation)
Task: {D818F807-09ED-4220-8D17-DCF8A5CB29D2} - System32\Tasks\{2059B5AD-E405-4D48-A14E-BB19E57C4775} => pcalua.exe -a C:\Users\Karol.Karol-PC\Downloads\Microsoft.Office.2010.PL\Microsoft.Office.2010.PL\setup.exe -d C:\Users\Karol.Karol-PC\Downloads\Microsoft.Office.2010.PL\Microsoft.Office.2010.PL
Task: {DC173496-24BF-46F4-9DE2-5FBD43BFAF54} - System32\Tasks\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask => Sc.exe start osppsvc
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Emptytemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
Fixlog.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner[S0].txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
AdwCleaner[S0].txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Logi są już czyste.
Nie możesz załadować allegro bo masz zablokowane w pliku HOSTS:
================================================================================================
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Proszę o sprawdzenie logów ponieważ nie mogę załadować allegro,
Nie możesz załadować allegro bo masz zablokowane w pliku HOSTS:
Kod: Zaznacz cały
==================== Hosts content: ==========================
(If needed Hosts: directive could be included in the fixlist to reset Hosts.)
2009-07-14 03:34 - 2014-11-06 12:54 - 00000058 ____A C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts
176.122.227.22 allegro.pl
176.122.227.22 www.allegro.pl
================================================================================================
1. Otwórz notatnik i wklej:
Hosts:
Reboot:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
Przekierowanie jest wciąż aktywne
Fixlog.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fixlog.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
W tym momencie nie wiem co może powodować przekierowywanie.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Sprawdź czy dalej przekierowuje.
1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\pcc.exe
C:\ProgramData\droidcam-settings
C:\Windows\system32\Drivers\Msft_Kernel_WinUsb_01009.Wdf
C:\Users\Karol.Karol-PC\AppData\Local\Temp
Reg: reg delete HKCU\Software\Google /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f
Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\0001a073.exe " /f
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
Sprawdź czy dalej przekierowuje.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
Pomogło! Dziękuję!
Fixlist.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Aż w zasadzie mi głupio że sam nie usunąłem plików tymczasowych
Fixlist.txt Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Aż w zasadzie mi głupio że sam nie usunąłem plików tymczasowych
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
Delfix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malware Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wszystko już ok ale nie wykrywa mojego komputera w aplikacji pulpit zdalny google chrome ale z tym sobie raczej poradzę
Malware Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wszystko już ok ale nie wykrywa mojego komputera w aplikacji pulpit zdalny google chrome ale z tym sobie raczej poradzę
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Możliwe, że zostało to zrestartowane.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 09 paź 2012, 17:47
Prośba o sprawdzenie logów
ok temat do zamknięcia
Jeszcze raz wielkie dzięki
Jeszcze raz wielkie dzięki
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 21:55 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek
Powód: Zamek
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość