Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Prośba o sprawdzenie logów
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prośba o sprawdzenie logów
Profilaktycznie czy są jakieś problemy ?
Jakie ?
Wrzuć obowiązkowe logi z:
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Jakie ?
Wrzuć obowiązkowe logi z:
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
Raczej profilaktycznie, nie jest to demon prędkości ale do neta w zupełności wystarcza. Czasami chrome mocno obciąża procka ale to chyba normalne. Logi z
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prośba o sprawdzenie logów
Na logach znam się tylko częściowo i musisz czekać za sprawdzeniem przez fachowca
z tego działu.
Widzę duży śmietnik
Proponuję kolejno:
1. Usuń wszystkie punkty przywracania systemu (jest ich b. dużo) i zapisz/utwórz nowy.
2. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
3. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Sprawdź dysk pod kątem błędów:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia
--> Sprawdzanie błędów --> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
Trwa b. długo, nie przerywaj.
5. Po sprawdzeniu błędów - defragmentacja za pomocą systemowego defragmentatora
lub innego...
6. Start -> Panel sterowania -> System -> Zaawansowane -> Wydajność -> Ustawienia -> Efekty wizualne - zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie pamiętam czy to jest w Windows XP Home Edition ?
Jeżeli nie ma to pomiń.
7. Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
8. Przeskanuj komputer za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Język PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.
Przeskanuj komputer...
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Wrzuć z niego raport/loga.
9. Wrzuć ponownie logi z FRST (będą wyglądać inaczej).
Czekaj za ich sprawdzeniem.
10. Po w/w działaniach jeżeli będzie wszystko OK - usuń ostatni punkt przywracania
i zapisz nowy punkt przywracania systemu.
z tego działu.
Widzę duży śmietnik

Proponuję kolejno:
1. Usuń wszystkie punkty przywracania systemu (jest ich b. dużo) i zapisz/utwórz nowy.
2. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Jeżeli nie zrobisz tego, nie odznaczysz Historia to możesz mieć kasowane ustawienia
na tej przeglądarce.
3. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Sprawdź dysk pod kątem błędów:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia
--> Sprawdzanie błędów --> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
Trwa b. długo, nie przerywaj.
5. Po sprawdzeniu błędów - defragmentacja za pomocą systemowego defragmentatora
lub innego...
6. Start -> Panel sterowania -> System -> Zaawansowane -> Wydajność -> Ustawienia -> Efekty wizualne - zaznacz tylko 6 pozycji - Zastosuj - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie pamiętam czy to jest w Windows XP Home Edition ?
Jeżeli nie ma to pomiń.
7. Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
8. Przeskanuj komputer za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Język PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.
Przeskanuj komputer...
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Wrzuć z niego raport/loga.
9. Wrzuć ponownie logi z FRST (będą wyglądać inaczej).
Czekaj za ich sprawdzeniem.
10. Po w/w działaniach jeżeli będzie wszystko OK - usuń ostatni punkt przywracania
i zapisz nowy punkt przywracania systemu.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
Zgodnie z instrukcją wyczyściłem- w miarę możliwości komputer. Wrzucam aktualne logi z FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prośba o sprawdzenie logów
Czekaj za sprawdzeniem p/w logów.
Gdzie jest:
oraz raport z Malwarebytes Anti-Malware ?
Wyłączone aktualizacje automatyczne ?
W Windows XP są już niepotrzebne ze względu na brak wsparcia, obciążają procesor oraz łącze.
Komputer działa już lepiej ?
Gdzie jest:
7. Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
oraz raport z Malwarebytes Anti-Malware ?
Wyłączone aktualizacje automatyczne ?
W Windows XP są już niepotrzebne ze względu na brak wsparcia, obciążają procesor oraz łącze.
Komputer działa już lepiej ?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
-aktualizację wyłączone
-raport z Malwarebytes Anti-Malware myślę że nie jest konieczny ponieważ program nie wykrył żadnych robaków
-logi z Autoruns: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
strasznie przeglądarki obciążają procesor, bez znaczenia jaka. Są czyste nie zaśmiecone i to mnie troche martwi że gdzieś jakaś infekcja go gnębi tzn. komputer
-raport z Malwarebytes Anti-Malware myślę że nie jest konieczny ponieważ program nie wykrył żadnych robaków
-logi z Autoruns: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
strasznie przeglądarki obciążają procesor, bez znaczenia jaka. Są czyste nie zaśmiecone i to mnie troche martwi że gdzieś jakaś infekcja go gnębi tzn. komputer

- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
Autoruns
Zakładka Logon
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> {c6dc5466-785a-11d2-84d0-00c04fb169f7}
--> DAEMON Tools Lite
--> Epsilon QuickStart.lnk
--> HP Digital Imaging Monitor.lnk
wszystko --> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components
Zakładka Explorer
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Zakładka Internet Explorer
(żółte wyłączyć)
(jeśli nie używasz tej przeglądarki to wyłącz wszystko)
Odznacz:
-->
Zakładka Scheduled Tasks
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> GoogleUpdateTaskMachineCore.job
--> GoogleUpdateTaskMachineUA.job
Zakładka Services
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> AppMgmt
--> gupdate
--> gupdatem
--> MozillaMaintenance
--> nvsvc
--> ose
--> Pml Driver HPZ12
--> TuneUp.UtilitiesSvc
Zakładka Drivers
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> catchme
--> ...... żółte wyłączyć
Zakładka Sidebar Gadgets
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Zakładka WMI
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Te żółte to nawet usunąć poprzez "Delete" Ctrl+D
Wykonaj restart systemu.
W razie jak by coś miało chodzić a nie chodzi to włącz to z powrotem.
-- 15 paź 2015, 19:22 --
1. Otwórz notatnik systemowy i wklej do niego poniższą zawartość.
Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".
CloseProcesses:
S3 catchme; \??\C:\DOCUME~1\ppp\USTAWI~1\Temp\catchme.sys [X]
S4 IntelIde; Brak ImagePath
S3 SBFWIMCLMP; system32\DRIVERS\SBFWIM.sys [X]
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
GroupPolicyScripts: Ograniczenia <======= UWAGA
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [0PerformanceMonitor] -> {3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={991FB90A-5047-498F-BAF7-CA741736BDD4}&mid=6a67e318a08547cca619d154d4ee4c8c-44726e8dd9b2ccbe40f77ac422bb7abf5b2b553d&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0615pit&pr=fr&d=2015-10-10 13:42:26&v=4.1.8.599&pid=wtu&sg=&sap=hp
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
EmptyTemp:
2. Wyczyść:
Firefox:
Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj / Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
Google Chrome:
Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Pobierz Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników uruchom go najpierw i kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s].txt
4. Pełny skan Malwarebytes: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wszystkie zagrożenia które wykryje - do usunięcia / kwarantanna i pokaż raport końcowy.
5. Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum.
Dostarcz logi z FRST (NOWE, nie zapomnij zahaczykować Addition.txt i Shourt)
-- 15 paź 2015, 20:13 --
Z tego co widzę to że jest AVG i Chrom przy takim kompie to bym coś lżejszego dobrał. np. Avasta
Zakładka Logon
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> {c6dc5466-785a-11d2-84d0-00c04fb169f7}
--> DAEMON Tools Lite
--> Epsilon QuickStart.lnk
--> HP Digital Imaging Monitor.lnk
wszystko --> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components
Zakładka Explorer
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Zakładka Internet Explorer
(żółte wyłączyć)
(jeśli nie używasz tej przeglądarki to wyłącz wszystko)
Odznacz:
-->
Zakładka Scheduled Tasks
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> GoogleUpdateTaskMachineCore.job
--> GoogleUpdateTaskMachineUA.job
Zakładka Services
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> AppMgmt
--> gupdate
--> gupdatem
--> MozillaMaintenance
--> nvsvc
--> ose
--> Pml Driver HPZ12
--> TuneUp.UtilitiesSvc
Zakładka Drivers
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
--> catchme
--> ...... żółte wyłączyć
Zakładka Sidebar Gadgets
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Zakładka WMI
(żółte wyłączyć)
Odznacz:
-->
Te żółte to nawet usunąć poprzez "Delete" Ctrl+D
Wykonaj restart systemu.
W razie jak by coś miało chodzić a nie chodzi to włącz to z powrotem.
-- 15 paź 2015, 19:22 --
1. Otwórz notatnik systemowy i wklej do niego poniższą zawartość.
Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".
CloseProcesses:
S3 catchme; \??\C:\DOCUME~1\ppp\USTAWI~1\Temp\catchme.sys [X]
S4 IntelIde; Brak ImagePath
S3 SBFWIMCLMP; system32\DRIVERS\SBFWIM.sys [X]
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
GroupPolicyScripts: Ograniczenia <======= UWAGA
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [0PerformanceMonitor] -> {3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={991FB90A-5047-498F-BAF7-CA741736BDD4}&mid=6a67e318a08547cca619d154d4ee4c8c-44726e8dd9b2ccbe40f77ac422bb7abf5b2b553d&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0615pit&pr=fr&d=2015-10-10 13:42:26&v=4.1.8.599&pid=wtu&sg=&sap=hp
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
EmptyTemp:
2. Wyczyść:
Firefox:
Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj / Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
Google Chrome:
Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Pobierz Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników uruchom go najpierw i kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego. Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s].txt
4. Pełny skan Malwarebytes: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wszystkie zagrożenia które wykryje - do usunięcia / kwarantanna i pokaż raport końcowy.
5. Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum.
Dostarcz logi z FRST (NOWE, nie zapomnij zahaczykować Addition.txt i Shourt)
-- 15 paź 2015, 20:13 --
Z tego co widzę to że jest AVG i Chrom przy takim kompie to bym coś lżejszego dobrał. np. Avasta
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
LOGI
adwcleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
fixlog: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
MBAM: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
adwcleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
fixlog: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
MBAM: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prośba o sprawdzenie logów
Dlaczego masz MBAM jako wersję próbną a nie darmową ?
Pisałem jak zainstalować.
Wersja próbna to chwilowa Premium z ochroną w czasie rzeczywistym
- przeglądarki mogą wolniej działać.
Pisałem jak zainstalować.
Wersja próbna to chwilowa Premium z ochroną w czasie rzeczywistym
- przeglądarki mogą wolniej działać.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\RunOnce: [panda] => reg.exe delete "HKCU\Software\AppDataLow\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\RunOnce: [panda_XP] => reg.exe delete "HKCU\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [panda] => reg.exe delete "HKCU\Software\AppDataLow\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [panda_XP] => reg.exe delete "HKCU\Software\panda" /f
Czy to celowe działanie ?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
Wykluczone! Ja się na tym w ogóle nie znam, a w czym problem?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Prośba o sprawdzenie logów
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw.
CloseProcesses:
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
FF Extension: Microsoft .NET Framework Assistant - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension [2015-10-13]
C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-500-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\RunOnce: [panda] => reg.exe delete "HKCU\Software\AppDataLow\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\...\RunOnce: [panda_XP] => reg.exe delete "HKCU\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [panda] => reg.exe delete "HKCU\Software\AppDataLow\Software\panda" /f
HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [panda_XP] => reg.exe delete "HKCU\Software\panda" /f
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{46763EE0-CAB2-11CE-8C20-00AA0051E5D4}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{B196B286-BAB4-101A-B69C-00AA00341D07}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{46763EE0-CAB2-11CE-8C20-00AA0051E5D4}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{B196B286-BAB4-101A-B69C-00AA00341D07}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{0000002F-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020420-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020421-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020422-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020423-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020424-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{00020425-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35203-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004_Classes\CLSID\{0BE35204-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{0000002F-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020420-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020421-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020422-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020423-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020424-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{00020425-0000-0000-C000-000000000046}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{0BE35203-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-790525478-1580818891-839522115-1004-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0_Classes\CLSID\{0BE35204-8F91-11CE-9DE3-00AA004BB851}\InprocServer32 -> Brak ścieżki do pliku
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wdf01000.sys => ""="Driver"
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 paź 2015, 10:31
Prośba o sprawdzenie logów
Zrobione. Dam znać w niedługim czasie czy widoczna będzie poprawa. Dziękuję i Pozdrawiam!
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości