Poniżej wszystkie logi zrobione wg instrukcji
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Shortcut
Proszę o sprawdzenie logów
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).
.
MSCONFIG\startupreg: KernelFaultCheck => %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Menu Start\Programy\Opera.lnk -> C:\Program Files\Opera\opera.exe (Opera Software) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Pulpit\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8 –safebrowsing-disable-download-protection
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Pulpit\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8
ShortcutWithArgument: C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Pulpit\Opera.lnk -> C:\Program Files\Opera\opera.exe (Opera Software) -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=sc&t ... xx5lr80wn8
Task: C:\WINDOWS\Tasks\At1.job => C:\DOCUME~1\PIOTRE~1.PIO\DANEAP~1\PRICEF~1\Sync.exe
RemoveDirectory: C:\DOCUME~1\PIOTRE~1.PIO\DANEAP~1\PRICEF~1
HKLM\...\Run: [UserFaultCheck] => %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
ShortcutTarget: OneWay.lnk -> C:\Program Files\5Fantastic\OneWay\OneWay.exe (Brak pliku)
URLSearchHook: [S-1-5-21-515967899-706699826-1417001333-1020] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHook
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.istartpageing.com/?type=hp&t ... xx5lr80wn8
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.istartpageing.com/?type=hp&ts=1447924092&z=2e426b1494fa41e33473a2cg6z7zdm7tco3z9e0tfo&from=cornl&uid=st3808110as_5lr80wn8xxxx5lr80wn8"
StartMenuInternet: (HKLM) Opera - C:\Program Files\Opera\Opera.exe hxxp://www.istartsurf.com/?type=sc&ts=1 ... XX5LR80WN8
StartMenuInternet: (HKLM) Opera.exe - C:\Program Files\Opera\Opera.exe hxxp://www.istartsurf.com/?type=sc&ts=1 ... XX5LR80WN8
C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Dane aplikacji\{262E20B8-6E20-4CEF-B1FD-D022AB1085F5}.dat
EmptyTemp:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).
.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Zrobiłem + nowe logi
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - fixlog
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Shortcut
Chciałem jeszcze przeskanować system adwcleanerem, ale nie mogłem go pobrać.
------Połączono posty------
Problem nadal występuje, bo w dalszym ciągu po skopiowaniu czegoś na nowego pendrive'a (na starych jest ok), odłączeniu i podłączeniu go nie widać plików, które wcześniej zapisałem, a jest zajęte miejsce na dysku. Teraz skopiowałem film, puściłem na tv i po kilkunastu minutach wyłącza się i tak z każdym.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - fixlog
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Shortcut
Chciałem jeszcze przeskanować system adwcleanerem, ale nie mogłem go pobrać.
------Połączono posty------
Problem nadal występuje, bo w dalszym ciągu po skopiowaniu czegoś na nowego pendrive'a (na starych jest ok), odłączeniu i podłączeniu go nie widać plików, które wcześniej zapisałem, a jest zajęte miejsce na dysku. Teraz skopiowałem film, puściłem na tv i po kilkunastu minutach wyłącza się i tak z każdym.
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
Chciałem jeszcze przeskanować system adwcleanerem, ale nie mogłem go pobrać.
To bezcelowe - na WIN XP Adw-Cleaner i tak by nie działał.
Sądząc po tych logach, to nie masz żadnej infekcji.
Masz USBFix - daj z niego log z opcji CLEAN.
.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Ściągnąłem najnowszą wersję i tam nie ma gotowej opcji Clean, ale przeskanowałem wszystkie dyski
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - raport
Jeśli jest wszystko ok to czy problemem może być uszkodzony pendrive? Format też nie pomaga. Na początku tego nie zakładałem, bo z tego, co przeczytałem to na forach pisali, że to kwestia wirusa na pc
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - raport
Jeśli jest wszystko ok to czy problemem może być uszkodzony pendrive? Format też nie pomaga. Na początku tego nie zakładałem, bo z tego, co przeczytałem to na forach pisali, że to kwestia wirusa na pc
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
Te nowe wersje USBFixa są do niczego.
(ciekawe, po co je w ogóle robią?)
Ściągnij i użyj starą wersję USBFixa stąd Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zobaczymy, co on pokaże.
Skoro format nie pomógł, to prawie na pewno albo pen jest uszkodzony, albo komputer jest uszkodzony (wejście USB)
.
(ciekawe, po co je w ogóle robią?)
Ściągnij i użyj starą wersję USBFixa stąd Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zobaczymy, co on pokaże.
czy problemem może być uszkodzony pendrive? Format też nie pomaga
Skoro format nie pomógł, to prawie na pewno albo pen jest uszkodzony, albo komputer jest uszkodzony (wejście USB)
.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników - Clean
------Połączono posty------
Jeśli miałoby być coś uszkodzone to pendrive, bo jest nowy i od początku występowały te problemy. Podłączając do tego wejścia inne wszystko działa jak należy. Akurat teraz swojego podstawowego laptopa mam w serwisie, ale jeśli w raporcie nic nie wyjdzie to sprawdzę pendriva na innym
------Połączono posty------
Jeśli miałoby być coś uszkodzone to pendrive, bo jest nowy i od początku występowały te problemy. Podłączając do tego wejścia inne wszystko działa jak należy. Akurat teraz swojego podstawowego laptopa mam w serwisie, ale jeśli w raporcie nic nie wyjdzie to sprawdzę pendriva na innym
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
E:\.cm0013
Znasz to?
.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Prawdopodobnie jest to plik tworzony przez tv Samsunga podczas odtwarzania
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
Tak, to na pewno jest to.
W takim razie na pewno nie masz żadnej infekcji.
W takim razie pen pewnie będzie do wyrzucenia.
Na pendrive nic więcej nie ma:
.
W takim razie na pewno nie masz żadnej infekcji.
W takim razie pen pewnie będzie do wyrzucenia.
Na pendrive nic więcej nie ma:
[17/08/2018 - 20:24:18 | A | 716220 Ko] - E:\As.You.Are.2016.PL.SUBBED.WEB-DL.XViD-MORS.avi
[01/01/1980 - 00:00:00 | A | 0 Ko] - E:\.cm0013
.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Na laptopie ten pendrive też "ukrywał" pliki więc to jego wina. Znalazłem inny, także nieużywany i zgrałem dwa filmy. Pierwszy poszedł bez zarzutu, a w trakcie drugiego dwa razy włączył się youtube (wtf?). Przy drugim odtworzeniu w tym samym miejscu normalnie leciał film. Jutro dalej będę go testować.
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Proszę o sprawdzenie logów
zobaczymy, jak wypadnie test
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lis 2014, 15:54
Proszę o sprawdzenie logów
Dzisiaj wszystko w porządku. Wychodzi na to, że wczorajsze problemy były przypadkowe. Bardzo dziękuję za pomoc. Jak zwykle mogę na Was polegać
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości