W związku z tym problemem viewtopic.php?f=34&t=667
proszę o sprawdzenie logów:
HijackThis:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Combofix:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
proszę o sprawdzenie logów
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
proszę o sprawdzenie logów
W logach nic nie ma.
1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum. (na czas scanu wyłącz Swojego "Kaspra").!
===================
K.
1. Usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
2. Z folderu "System Volume Information" usuniesz poprzez chwilowe wyłączenie "Przywracania Systemu":
>Panel Sterowania>System>Przywracanie Systemu>>zaznacz w okienku przy "Wyłącz przywracanie na wszystkich dyskach">Zastosuj>OK.
Potem możesz powrócić do poprzedniego ustawienia (czyli usunąć zaznaczenie z okienka).
3. Wykonaj optymalizację systemu
4.Przeskanuj obszar mojego komputera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum. (na czas scanu wyłącz Swojego "Kaspra").!
===================
K.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości