Witam, proszę o sprawdzenie logów.
OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSS
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdzenie logów
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Coś szczególnego się dzieje? Czy kontrolne sprawdzanie??
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 lis 2012, 18:53
Sprawdzenie logów
Profilaktycznie
Postanowiłem przeczyścić system i upewnić się czy nic tam nie zalega.

- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Oprócz pustych wpisów / kosmetyki - brak wirusów.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S1 aswKbd; \??\C:\Windows\system32\drivers\aswKbd.sys [X]
S3 FairplayKD; \??\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
S4 RAMDiskVE; System32\Drivers\RAMDiskVE.sys [X]
S3 RimUsb; System32\Drivers\RimUsb_AMD64.sys [X]
S4 sptd; \SystemRoot\System32\Drivers\sptd.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 X6va011; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\X6va011 [X]
StartMenuInternet: Google Chrome - C:\Users\B\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
FF user.js: detected! => C:\Users\B\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\8z2ule30.default\user.js [2015-03-03]
FF DefaultSearchEngine: istartsurf
FF SelectedSearchEngine: istartsurf
FF Homepage: hxxp://www.istartsurf.com/?type=hppp&ts ... XX9QF51XN7
Toolbar: HKLM - No Name - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
BHO-x32: No Name -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2390164361-4292630440-2945271660-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.istartsurf.com/web/?utm_sour ... default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2390164361-4292630440-2945271660-1000 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://www.istartsurf.com/web/?utm_sour ... default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2390164361-4292630440-2945271660-1000 -> {2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0} URL = hxxp://www.istartsurf.com/web/?utm_sour ... default&q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2390164361-4292630440-2945271660-1000 -> {E733165D-CBCF-4FDA-883E-ADEF965B476C} URL = hxxp://www.istartsurf.com/web/?utm_sour ... default&q={searchTerms}
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
GroupPolicyScripts: Group Policy detected <======= ATTENTION
GroupPolicyScripts\User: Group Policy detected <======= ATTENTION
AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:56E2E879
AlternateDataStreams: C:\Users\B\Dane aplikacji:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\B\Dane aplikacji:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\B\AppData\Roaming:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\B\AppData\Roaming:NT2
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 lis 2012, 18:53
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Raport z czyszczenia?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 lis 2012, 18:53
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Wyczyszczone.
1. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
1. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości