Sprawdzenie logów

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Frontsider

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2018, 16:37

Sprawdzenie logów

Post22 mar 2018, 16:54

Witam.

Można prosić o sprawdzenie logów? Komputer wydaje się być spowolniony.
Daję logi:
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

electrolux

Ekspert
Posty: 319
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Sprawdzenie logów

Post22 mar 2018, 17:37

W logach nie ma niczego podejrzanego.

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
C:\Windows\Minidump\*.dmp
Task: {77B88C9D-D7E7-4243-9EDC-67185947F7A7} - System32\Tasks\{015D710D-3056-450A-BDB4-64812927D5DE} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Common Files\Blizzard Entertainment\Diablo II\Uninstall.exe"
Task: {93354BFC-08EE-4FEF-9AF4-0E405840EB04} - System32\Tasks\{9940241A-CCE8-44D9-A418-2E5031191AE9} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Twitch\Bin\UninstallTwitch.exe -c /X{DEE70742-F4E9-44CA-B2B9-EE95DCF37295}
ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro1 (ErrorConflict)] -> {8BA85C75-763B-4103-94EB-9470F12FE0F7} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro2 (SyncInProgress)] -> {CD55129A-B1A1-438E-A425-CEBC7DC684EE} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro3 (InSync)] -> {E768CD3B-BDDC-436D-9C13-E1B39CA257B1} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [MD5_CTX] -> {A3026062-4D7E-4631-9A6B-322CEAC3FC5A} => -> Brak pliku
ContextMenuHandlers1: [SHAREit.FileContextMenuExt] -> {430BD134-576D-4E75-87CD-0F5C6221A82B} => -> Brak pliku
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [X]
S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [X]
S3 IvtComBusSrv; System32\Drivers\btcombus.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_3; \??\C:\Program Files (x86)\MSI\Super-Charger\NTIOLib_X64.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Users\Darek\AppData\Local\Temp\Rar$EXa0.817\WinRing0x64.sys [X] <==== UWAGA
S3 cpuz138; C:\Users\Darek\AppData\Local\Temp\cpuz138\cpuz138_x64.sys [27320 2018-03-03] (CPUID) <==== UWAGA
FF user.js: detected! => C:\Users\Darek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\mke1vmz8.default\user.js [2016-06-19]
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1104056212-3661391068-887333560-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze C:\Users\Darek\Desktop\MUZYKA TELEFON
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2018, 13:30 przez LupeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zamykam



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości