kolega miał ostatnio problemy z komputerem. Proszę o sprawdzenie logów z jego komputera:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników z góry dzięki.
Sprawdzenie logów
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logów
Wklej do Notatnika:
>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
-->
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log).Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
=============
K.
Kod: Zaznacz cały
Driver::
ntiomin
Registry::
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{870980b0-dfe4-11dd-8455-001d0fb4f6f8}]
>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe
-->
Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log).Daj ten log, który powstanie w trakcie usuwania.
Jeśli pójdzie dobrze, to: Po restarcie usuń ręcznie folder C:\Qoobox.
=============
K.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości