Witam prosze o sprawdzenie logow wyskakuja mi reklamy zamula komp i pojawia sie blad "Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll" :
Otl txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
extras txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut txt
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdzenie logow wyskakuja reklamy
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Sprawdzenie logow wyskakuja reklamy
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
CloseProcesses:
S2 SPDRIVER_1459.0.0.0; \??\C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1459.0.0.0\jsdrv.sys [X]
FF HKU\S-1-5-21-2179351827-3981848696-1289706559-1002\...\Firefox\Extensions: [{68E367FF-74CE-1E1F-294E-118E36739A73}] - C:\Program Files (x86)\ver7BlockAndSurf\184.xpi
C:\Program Files (x86)\ver7BlockAndSurf
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2179351827-3981848696-1289706559-1002 -> No Name - {4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7} - No File
BHO-x32: Strong Signal -> {c723a437-2eaf-466d-a95b-3fa0966bf88c} -> C:\Program Files (x86)\Strong Signal\Extensions\c723a437-2eaf-466d-a95b-3fa0966bf88c.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2179351827-3981848696-1289706559-1002\...\Run: [SoftonicAssistant] => "C:\Users\Groszek\AppData\Local\SoftonicAssistant\SoftonicAssistant.exe"
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
C:\Users\Groszek\AppData\Local\SoftonicAssistant
C:\Users\Groszek\AppData\Roaming\YKIMT
Task: {0899DABC-BE7F-4E8F-BB97-A76F43677CBD} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Multimedia\SMupdate3 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update3 <==== ATTENTION
Task: {1A7632F2-F14B-4EA7-8F59-8455EF7F78A0} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP CoolSense\HP CoolSense Start at Logon => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP CoolSense\CoolSense.exe [2013-06-07] (Hewlett-Packard Development Company, L.P.)
Task: {206AEB1F-D439-45EC-AB97-0BE33BB737EF} - System32\Tasks\{FCF2C0BC-99A8-4909-AD68-CD2348704BE0} => Chrome.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {2C2B0771-1E81-4416-B22A-6173DBD84ABA} - System32\Tasks\CLVDLauncher => C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\CLVDLauncher.exe [2013-03-12] (CyberLink Corp.)
Task: {36D19089-67AB-4B0F-A53B-ECD81BA4FA04} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check => C:\ProgramData\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\Updater7\HPSFUpdater.exe [2012-11-29] (Hewlett-Packard Company)
Task: {397ECC44-5329-49AC-9092-E07D474217D4} - System32\Tasks\Synaptics TouchPad Enhancements => C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe [2013-07-26] (Synaptics Incorporated)
Task: {4E21FC80-0651-494F-AE32-02065AB54037} - System32\Tasks\YKIMT => C:\Users\Groszek\AppData\Roaming\YKIMT.exe <==== ATTENTION
Task: {54851287-DABA-43EF-836F-B4703D86994B} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-04-07] (Google Inc.)
Task: {54B909BE-3799-4B59-A0A7-8CCCA2CDBBC9} - System32\Tasks\{017459E3-1142-402F-81CE-F941247DE1D4} => Chrome.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {568C17AE-F48F-48CB-8829-936AAFEC7923} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPWarrantyCheck\HPWarrantyChecker.exe [2013-08-09] (Hewlett-Packard)
Task: {6554C980-2F3B-4E23-8AD8-0599C71900AF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\RemovalTools\MRT_HB => C:\Windows\system32\MRT.exe [2015-03-15] (Microsoft Corporation)
Task: {668FB35D-E9A7-478B-A2F9-FC4088EFA57F} - System32\Tasks\{7578F1EB-3CDC-46BB-A5E0-D51D25AAF59B} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\OrangeBS\BEWInternet-PL\installation\core\Installgui.exe" -c -u
Task: {70B5F65C-70FB-41EE-8006-070A934D6DFB} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe [2013-08-29] (Hewlett-Packard Company)
Task: {7278D0F0-2EB8-4CD5-9F14-97AF5243E159} - System32\Tasks\{47CF6537-5A8D-436F-9E06-97D315F12761} => Iexplore.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {7B9990AF-5109-4FE9-96AE-2239FA383F2A} - System32\Tasks\Run RoboForm TaskBar Icon => C:\Program Files (x86)\Siber Systems\AI RoboForm\RoboTaskBarIcon.exe
Task: {89FCDED1-6A04-45F0-9102-EB1F3F9B6591} - System32\Tasks\CLMLSvc_P2G8 => C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go8\CLMLSvc_P2G8.exe [2013-08-05] (CyberLink)
Task: {946C0FE7-D5C4-485B-80F4-ADCA6F582396} - System32\Tasks\{D0EB8662-2093-43A7-989D-6615D4D217C5} => Chrome.exe Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Task: {9D4B0E72-F540-4981-865B-889C547F3138} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe [2013-08-29] (Hewlett-Packard Company)
Task: {A27A8034-5A9A-4839-8088-9AAFA06D06A4} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker_DeviceScan => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPWarrantyCheck\HPWarrantyChecker.exe [2013-08-09] (Hewlett-Packard)
Task: {A2D4CEDF-E704-4C88-8E22-97FAF469EF89} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Maintenance\SMupdate2 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update2 <==== ATTENTION
Task: {D3445E15-32B3-4F2E-9101-A4CBCD8F19DA} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cf529b69912a49 => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-04-07] (Google Inc.)
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1cf529b69912a49.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\YKIMT.job => C:\Users\Groszek\AppData\Roaming\YKIMT.exe <==== ATTENTION
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
Emptytemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Nie zapomnij zahaczykować Addiotion.txt.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości