Wirusy, nieprawidłowe działanie komputera

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Harrnash

Użytkownik

Post29 sie 2014, 01:12

Hej,
Generalnie chodzi o to, że od jakiegoś czasu komputer strasznie wolno działa, zacina się i ogólnie strasznie muli.
Aż do dzisiaj.
Zostawiłem drugą osobę na moment przy kompie, chciała ściągnąć jeden program + parę innych rzeczy, podczas instalacji klikała jak leci. Jak przyszedłem zaczęło się dziać (dodam, że jestem zielony w temacie :( )
Miałem jakieś programy w przeglądarce i na pulpicie, które zacząłem usuwać(mój komputer=>dodaj/usuń programy).
Avast zaczął mi piszczeć co jakiś czas, że są robaki i że przenosi do kwarantanny.
Wtyczka Unity3D Web Player odmówiła posłuszeństwa, wyskakiwał 'error', gdy klikałem o szczegóły, mówił, że jest problem z dekompresją, czy coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnie, ponieważ postanowiłem ją wywalić i zainstalować jeszcze raz. Gdy ściągnąłem instalator na pulpit i próbowałem go uruchomić z tego pulpitu, komputer wołał, że 'nie może instalować z folderu tymczasowego' i 'sugeruje przenieść na pulpit'.
Podczas instalacji programu do OTL ze stronki 'dobreprogramy' jakimś cudem plik miał 1,2GB i zainstalował mi się program 'Youtube Accelerator' oraz coś co się pojawiało przy wynikach z google i miało nazwę 'Clearthink'.
Od tej pory zmieniła się strona startowa oraz wywaliło moje wszystkie stronki, które miałem otwarte na kartach(w sensie: otwierało automatycznie po otwarciu Chrome'a)
Cokolwiek chciałem ściągnąć, ściągało się tego jakieś 99%, po czym transfer umierał na parę długich minut.
(Nie zganiam wszystkiego na tamtą osobę, możliwe, że już wcześniej coś źle zrobiłem, ale nawet nie zauważyłem).
Pozdrawiam i bardzo bym prosił o pomoc.

System Windows 7 64bit
Ściągnąłem tdssKiller.zip, ale przy rozpakowywaniu są trzy błędy: "he archive is corrupt", "Checksum error in (ścieżka)TDSSKiller.zip" i "The archive is corrupt"