Zużycie procesora 100%

Wszystko co dotyczy bezpieczeństwa systemów oraz walki z malware, w szczególności analiza logów
Elwira87

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2016, 18:02

Zużycie procesora 100%

Post18 mar 2016, 20:45

Dzień dobry
Podobnie jak w temacie, zuzycie procesora 100%, procesy przeskakują jak żabki, komputer zawiesza się, włączenie przeglądarki kończy się spowolnieniem komputera albo zawieszeniem, tak samo jest z programami.
Poniżej logi

OTL> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL Extras> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
GMER> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
GMER2> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRSTaddition> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRSTshortcut> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Zużycie procesora 100%

Post18 mar 2016, 21:53

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S3 ALSysIO; \??\C:\Users\elwira\AppData\Local\Temp\ALSysIO64.sys [X]
U3 uwrdqpog; \??\C:\Users\elwira\AppData\Local\Temp\uwrdqpog.sys [X]
FF SearchPlugin: C:\Users\elwira\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nbaui8d0.default\searchplugins\bing-.xml [2016-01-05]
FF Extension: Bing Search - C:\Users\elwira\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\nbaui8d0.default\Extensions\bingsearch.full@microsoft.com.xpi [2016-01-05]
FF SearchEngineOrder.3: Bing
FF SelectedSearchEngine: Bing
FF Homepage: hxxp://www.msn.com/?pc=SK2M&ocid=SK2MDHP&osmkt=pl-pl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FF Keyword.URL: hxxp://www.bing.com/search?FORM=SK2MDF&PC=SK2M&q=
HKU\S-1-5-21-3496709339-2959246079-4044283155-1000\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\elwira\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2016-01-05] (© 2015 Microsoft Corporation)
C:\Users\elwira\AppData\Local\Microsoft\BingSvc
Task: {2C254082-14AA-44C2-8A4E-0A38C069704E} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe [2016-02-08] (AVAST Software)
Task: {5324E668-1C2A-4114-893B-6207C48355F7} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Solution Center Launcher => C:\Program Files\lenovo\lenovo solution center\App\LSCService.exe [2015-12-10] (Lenovo)
Task: {66A692DB-0C34-43F7-AF16-1761DB83821F} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 35 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Customer Feedback Program 35\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent35.exe [2015-12-10] (Lenovo)
Task: {66DF3B7A-5FD6-4BEE-B699-C442AFA6B659} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2015-12-08] (Piriform Ltd)
Task: {72E7B210-7525-4935-812D-DC44B2942F6A} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2016-03-12] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {7F4E92E6-09D4-4B8A-B286-F94CD3FF2294} - System32\Tasks\Lenovo\LSC\LSCHardwareScanPostpone => C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\LSC.exe [2015-12-10] (Lenovo)
Task: {7FDA3846-5763-470A-AF67-73493F3BB3A0} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-10-21] (Google Inc.)
Task: {A77F758A-C0F9-4786-92D4-2393CE6CF886} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast settings backup => C:\Program Files\Common Files\AV\avast! Antivirus\backup.exe [2016-03-06] (AVAST Software)
Task: {A7B0642F-AA28-4DAF-B410-47D125DE0778} - System32\Tasks\klcp_update => C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\Tools\CodecTweakTool.exe [2015-12-23] ()
Task: {B3ABF1AA-24F6-4F2A-B7AB-B679A6BE6A3C} - System32\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_21_0_0_182_pepper.exe [2016-03-12] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {BFF2E3D0-FAD7-42A5-95E3-67052E13ADDF} - System32\Tasks\{8219F43D-AE9D-4568-99A5-117D500382DA} => pcalua.exe -a F:\hpzsetup.exe -d F:\
Task: {C521C365-1B3F-401C-AAFB-587E8FFED1BA} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1452292884 => C:\Program Files (x86)\Opera\launcher.exe [2016-03-14] (Opera Software)
Task: {C9978DAD-175A-4732-828B-ACCAE13EC6D6} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-10-21] (Google Inc.)
Task: {DD779A84-5312-482F-B094-8450A2C9BDCF} - System32\Tasks\Lenovo\LSC\LSCHardwareScan => C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\LSC.exe [2015-12-10] (Lenovo)
Task: {EBBD4491-C279-4BA5-8765-BBA96AAD62B1} - System32\Tasks\Lenovo\LSC\Lenovo Solution Center Notifications => C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\LSCNotify.exe [2015-12-10] (Lenovo)
Task: {FF6BDCD4-47D9-45C4-9DD4-8C6BA707D886} - System32\Tasks\SafeZone scheduled Autoupdate 1450417753 => C:\Program Files\AVAST Software\SZBrowser\launcher.exe
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_21_0_0_182_pepper.exe
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
CMD: sfc /scanfile=C:\Windows\system32\User32.dll
RemoveProxy:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt

3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Zużycie procesora 100%

Post19 mar 2016, 15:40

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5
U3 uwrdqpog; \??\C:\Users\elwira\AppData\Local\Temp\uwrdqpog.sys [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => Brak pliku
HKU\S-1-5-21-3496709339-2959246079-4044283155-1000\...\MountPoints2: {37ce2ae8-b153-11e5-888a-83b6337dc570} - G:\iLinker.exe
CMD: sfc /scanfile=C:\Windows\SysWOW64\User32.dll
Reboot:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

Pokaż po restarcie notatnik który wyskoczy(!)

2. Zastosuj narzędzie Fix-it likwidujące błąd WMi numer 10: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Elwira87

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2016, 18:02

Zużycie procesora 100%

Post19 mar 2016, 17:57


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Zużycie procesora 100%

Post19 mar 2016, 18:42

Naprawione i usunięte.

1. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat. Raport z wynikami skanowania z MBAM do wglądu.

2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.

Elwira87

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2016, 18:02

Zużycie procesora 100%

Post19 mar 2016, 19:36

Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 19:54 przez Elwira87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Zużycie procesora 100%

Post19 mar 2016, 19:53

System czysty.

C:\Users\elwira\Desktop\Core-Temp-20716-dp.exe - na przyszłość: nie polecam instalować żadnych programów z DP.

C:\Users\elwira\Downloads\microsoft_word.exe - tego pliku nie znam, wg. MBAM - zawiera w sobie instalator reklam.

Obydwa pliki do kasacji oraz do kasacji sam FRST: C:\Users\elwira\Desktop\dce\FRST64.exe

I to chyba wszystko z mojej strony.



  • Reklama

Wróć do „Bezpieczeństwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości