Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 17 lis 2015, 20:35
Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games
Otóż zawsze zastanawiałem się jak to twórcy gier komputerowych czy na konsole tworzą większe mapy na przykład w Blenderze czy efekt tzw.compounding shading,mapy UV,mark seam,baking czy odpowiednie ustawienia kamer na scenie?
- Lena
- Posty: 4554
- Rejestracja: 10 lut 2009, 19:42
- Lokalizacja: Sz-n
Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games
Myślę, że tworzy się dużą mapę, ewentualnie jakieś generowania proceduralne dodatkowo, a potem na zasadzie mipmap idzie się z ich rozdzielczością w dół. Dotyczy to zarówno tekstur, map wektorów normalnych z możliwością dobrego interpolowania jak w cieniowaniu Phonga. Na ich podstawie idzie schodzić z jakością i generować w zasadzie wszystko do kolejnych stadiów renderingu, czyli map cieni itd. No ale to tylko moje przemyślenia.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 17 lis 2015, 20:35
Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games
Mapa moja jest w trakcie projekcji.Potem wam pokażę nawet i tekstury tej mapy zrzut ekranu albo prześlę wam plik z tą mapą w Unreal Engine 4.
-
- Reklama
Wróć do „Edukacja i szkolnictwo”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości