Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games

Nie wiesz gdzie iść do szkoły bądź na studia? Potrzebujesz pomocy naukowych? Napisz tutaj!
lukaszrygal

Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 17 lis 2015, 20:35

Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games

Post04 cze 2016, 21:16

Otóż zawsze zastanawiałem się jak to twórcy gier komputerowych czy na konsole tworzą większe mapy na przykład w Blenderze czy efekt tzw.compounding shading,mapy UV,mark seam,baking czy odpowiednie ustawienia kamer na scenie?

Awatar użytkownika
Lena

Globalny Moderator
Posty: 4554
Rejestracja: 10 lut 2009, 19:42
Lokalizacja: Sz-n

Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games

Post05 cze 2016, 10:13

Myślę, że tworzy się dużą mapę, ewentualnie jakieś generowania proceduralne dodatkowo, a potem na zasadzie mipmap idzie się z ich rozdzielczością w dół. Dotyczy to zarówno tekstur, map wektorów normalnych z możliwością dobrego interpolowania jak w cieniowaniu Phonga. Na ich podstawie idzie schodzić z jakością i generować w zasadzie wszystko do kolejnych stadiów renderingu, czyli map cieni itd. No ale to tylko moje przemyślenia.

lukaszrygal

Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 17 lis 2015, 20:35

Coś z punktu widzenia niezależnej firmy Epic Games

Post14 cze 2016, 12:27

Mapa moja jest w trakcie projekcji.Potem wam pokażę nawet i tekstury tej mapy zrzut ekranu albo prześlę wam plik z tą mapą w Unreal Engine 4.



  • Reklama

Wróć do „Edukacja i szkolnictwo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości