Pomoc we wskazaniu programu do tworzenia bannerów

Wszystko co jest związane z tworzeniem oraz edycją grafiki komputerowej
Kalamazoo

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2010, 17:08

Pomoc we wskazaniu programu do tworzenia bannerów

Post28 paź 2010, 13:42

Czy moglibyście mi pomóc w znalezieniu sensownego programu do tworzenia bannerów i modułów ogłoszeniowych? Nie jestem biegłym grafikiem, tylko niemal laikiem. Zauważyłem, że wszystkie programy graficzne, które próbowałem mają mnóstwo niedociągnięć. Po pierwsze nie są intuicyjne i ciągle coś w nich nie działa, albo nie można pisać tekstów, albo nie ma możliwości doboru i sprawdzenia koloru CMYK albo nie obsługują niektórych ważnych rozszerzeń. Zawsze jest coś. Mi chodzi o obsługę plików gif i to oczywiście animowanych. Najlepiej, jakby miał możliwość czytania tif, jpg i bmp. Program może być darmowy albo płatny. Oczywiście pomijam tak rozbudowane programy jak Corel czy Photoshop bo to miesiące nauki.

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Pomoc we wskazaniu programu do tworzenia bannerów

Post28 paź 2010, 15:54

Do tworzenia animowanych gifów => http://www.hotfix.pl/tworzenie-animacji-gif-w-programie-giftedmotion-a299.htm

Każdą z klatek animacji i tak będziesz musiał na własną rękę przygotować.

Do tworzenia banerów, userbarów, buttonów i innych elementów graficznych zobacz płatny Easy GIF Animator (jest Trial). Tylko tutaj też z początku nie będzie ci łatwo okiełznać program.

Online => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW



  • Reklama

Wróć do „Grafika”