Nowy w Steam?

Masz problem z grą komputerową, szukasz patcha lub wymagań, pisz tutaj
Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8222
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Nowy w Steam?

Post22 maja 2015, 15:30

W sportowe nie gram :D Te ktore aktualnie mam zainstalowane to cs go, resident evil 6, dota 2, Don't Starve Together i garrys mod :D Większosc multi bo gram z kolegami. Jak masz pieniądze itp itd to na steam znajdziesz wszystko co potrzebujesz , niektóre darmowe też są fajne. Wszystko znajdziesz w sklepie steam.

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post22 maja 2015, 15:52

Spróbuje DOTA 2 chyba - ile zajmuje>? Dzięki za wszystko.

-- 22 maja 2015, 15:46 --

A płaciłeś za gry przez PAYSAFECARD?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8222
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Nowy w Steam?

Post22 maja 2015, 16:41

koper pisze:Spróbuje DOTA 2 chyba - ile zajmuje>? Dzięki za wszystko.

dota teraz tez sporo chyba z 9gb.

moi koledzy placili PSC , ja przewaznie za kase na steam po prostu zawsze cos tam miałem w portfelu i ciagle mam albo paypalem.

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post22 maja 2015, 20:13

Nie orientujesz się czy w grę o Baseballu można grac multi - chodzi o grę "R.B.I. Baseball 15":?

-- 22 maja 2015, 18:41 --

Ok zainstalowałem - nie wiem na razie jak się dodaje gry, ale pewnie muszę kupić najpierw jakąś. Jutro rano załaduje sobie TF2 i zobaczę jak to pyka?

-- 22 maja 2015, 20:13 --

Ok zainstalowałem grę S.K.I.L.L. - Special Force 2 i muszę powiedzieć że prezentuje się nieźle. Czas będzie na jakąś płatną grę?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8222
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Nowy w Steam?

Post22 maja 2015, 22:46

koper pisze: Czas będzie na jakąś płatną grę?

Niedługo będzie letnia wyprzedaż tak więc wiele gier będzie w niższej cenie po -75% :)

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post23 maja 2015, 08:48

A da się w sklepie ustawić tylko gry multiplayer?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8222
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Nowy w Steam?

Post23 maja 2015, 11:16

koper pisze:A da się w sklepie ustawić tylko gry multiplayer?

Tak, wchodzisz na sklep tam masz gry i rozsuwaną liste, wybierasz np. free to play i tam po prawo masz sortowanie i zaznaczasz ze gry wieloosobowe.

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post23 maja 2015, 11:37

Grałeś w TF2 - jaka jest najlepsza broń? i którym gościem grać i gdzie są statystyki?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8222
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Nowy w Steam?

Post23 maja 2015, 11:41

koper pisze:Grałeś w TF2 - jaka jest najlepsza broń? i którym gościem grać i gdzie są statystyki?

Z tego co pamiętam to dla mnie chyba taki grubas bo ma 300hp xD no ale mimo to , to nie temat na takowe dyskuje, nie gram w tf2 juz od miesiecy, pogralem troche bo wypadaly itemy które sprzedawać mozna było na rynku ale wszystko tanie.

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post24 maja 2015, 17:41

A jaką gre płatną polecasz typu FPS?

-- 24 maja 2015, 17:13 --

A jak nagrać na płytę grę zainstalowaną na dysku>?

-- 24 maja 2015, 17:41 --

Ok. Już wiem.

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 14935
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Nowy w Steam?

Post24 maja 2015, 18:09

Wprawdzie od jakiegoś czasu mam konto na Steam i czasem korzystam z różnych promocji, o których piszę, to mam jedno pytanko... A mianowicie zauważyłam, że czasami, bez mojej ingerencji do mojego konta są dodawane różne gry i jak ich nie zainstaluję to po prostu znikają. Czy one po zainstalowaniu są na zawsze dodane do mojego konta, czy tylko na czas ograniczony?

Aha, co się stanie z grami na Steam w czasie reinstalacji systemu? Są na partycji D? :mrgreen:
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

koper

Stały bywalec
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2011, 11:41

Nowy w Steam?

Post18 cze 2015, 11:53

Można zrobić kopię bezpieczeństwa a potem przywrócić - ale wiem to teoretycznie gdyż zrobiłem kopię ale jeszcze nie przywracałem ich.

-- 03 cze 2015, 12:11 --

Dzięki za pomoc mam już na Steamie zainstalowane 4 gry: S.K.I.L.L. - Special Force 2 przeciupane ponad 40 godzin, A.V.A - Alliance of Valiant Arms - ale nikt w to nie gra, Chivalry: Medieval Warfare - kupiłem po przecenie przez PSC za 14zł, Team Fortress 2 - jak widać najbardziej nadała mi się gra: SKILL, szkoda że wcześniej sie nie przerzuciłem na Stimka.

-- 18 cze 2015, 11:53 --

djkamil09061991 pisze:sam mam z 250 gier na steam.


LOL to nieźle kasy przepuściłeś?



  • Reklama

Wróć do „Gry”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości