Chciałbym abyście podawali tutaj wasze ulubione filmy jakie obejrzeliście ...
Ja osobiście polecam narazie jeden film który oglądałem wczoraj i chyba był to
najlepszy film 2008 roku ...
A mianowicie chodzi mi o to : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Filmy warte polecenia...
- Areecki
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 lis 2008, 21:53
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Filmy warte polecenia...
Chcesz podziękować użytkownikom za pomoc na forum ?
Zaproś znajomych do korzystania z serwisu... www.forum.hotfix.pl
Pozdrawiam.
Zaproś znajomych do korzystania z serwisu... www.forum.hotfix.pl
Pozdrawiam.
- QWAK
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 gru 2008, 00:14
Filmy warte polecenia...
Mi się nawet spodobał nowy Bond - quantum of solace. Był fajniejszy od Royale i w ogóle nie najgorszy
- LucaS
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lis 2008, 13:41
- Lokalizacja: wlkp
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 20 gru 2008, 16:49
Filmy warte polecenia...
Ja tam nowości nie znam, ale polecam obejrzeć film Upadek: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio oglądałem, niesamowity. Żeby nie było, nie jest to nic antysemickiego.
Ostatnio oglądałem, niesamowity. Żeby nie było, nie jest to nic antysemickiego.
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 14 maja 2011, 10:11
Filmy warte polecenia...
Chyba najlepszy film jaki w tym roku oglądałem to incepcja:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poza tym warto polecić: Kod nieśmiertelnośći
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ja zawsze sprawdzam na filmwebie jakieś tam top filmy a potem oglądam se online na cinema-online
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poza tym warto polecić: Kod nieśmiertelnośći
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ja zawsze sprawdzam na filmwebie jakieś tam top filmy a potem oglądam se online na cinema-online
- Maverick
- Posty: 394
- Rejestracja: 30 kwie 2009, 19:05
Filmy warte polecenia...
Jaki film ostatnio oglądałeś\ oglądałaś? - podobny temat
Moje oceny, więc proszę się nie czepiać. O gustach się nie dyskutuje.
Ojciec Chrzestny - po prostu klasyka 10/10
Back to the future (Powrót do przyszłości 1985) 7/10
Star Wars (Gwiezdne Wojny) - klasyka 10/10
Kingdom of Heaven (Królestwo Niebieskie 2005) 9/10
Nieznajomi (The Strangers 2008) 8/10
Radio (2003) 7/10
Kowboj z Szanghaju (Shanghai Noon 2000) 7/10
Czterej bracia (Four Brothers 2005) 7/10
Droga bez powrotu (Wrong Turn) I, II, III 7/10
Broken Arrow (Tajna Broń 1996) 6/10
The Illusionist (Iluzjonista 2006) 5/10
Sin City 9/10
(T)Raumschiff Surprise: Periode 1 (Gwiezdne jaja: część I - zemsta świrów 2004)
Moje oceny, więc proszę się nie czepiać. O gustach się nie dyskutuje.
Ojciec Chrzestny - po prostu klasyka 10/10
Back to the future (Powrót do przyszłości 1985) 7/10
Star Wars (Gwiezdne Wojny) - klasyka 10/10
Kingdom of Heaven (Królestwo Niebieskie 2005) 9/10
Nieznajomi (The Strangers 2008) 8/10
Radio (2003) 7/10
Kowboj z Szanghaju (Shanghai Noon 2000) 7/10
Czterej bracia (Four Brothers 2005) 7/10
Droga bez powrotu (Wrong Turn) I, II, III 7/10
Broken Arrow (Tajna Broń 1996) 6/10
The Illusionist (Iluzjonista 2006) 5/10
Sin City 9/10
(T)Raumschiff Surprise: Periode 1 (Gwiezdne jaja: część I - zemsta świrów 2004)
- PasiaQ
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 cze 2011, 16:21
Filmy warte polecenia...
Ojciec Chrzestny
Kac Vegas
Kac Vegas w Bangkoku
Jądro Ziemi
Kac Vegas
Kac Vegas w Bangkoku
Jądro Ziemi
- cosik_ktosik
- Posty: 21398
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Filmy warte polecenia...
Allo Allo
Czarna Żmija
Muppets Show
Stare polskie kultowe filmy
Czarna Żmija
Muppets Show
Stare polskie kultowe filmy
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik
Pozdrawiam, cosik_ktosik
- Maciak Plock
- Posty: 787
- Rejestracja: 16 cze 2009, 21:48
- Lokalizacja: Płock!
- Kontaktowanie:
Filmy warte polecenia...
Rec, Rec2, 28dni później, 28 miesięcy później, paranormal activity horrory, polecam
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 02 cze 2011, 07:36
Filmy warte polecenia...
Ja osobiście czekam na Transformersów 3 Dlaczego? Poprzednie części (mimo że nie 3D) przyniosły niesamowite efekty specjalne i świetne zdjęcia. A jakby to wrzucić w 3D... no ale jeszcze 2 dni i do kina na premierę
Poza tym polecam Czarnego Łabędzia - film naprawdę wciaga i ma niesamowity klimat
Poza tym polecam Czarnego Łabędzia - film naprawdę wciaga i ma niesamowity klimat
- stukot
- Posty: 22742
- Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
- Lokalizacja: Szczecin
Filmy warte polecenia...
Brosystem, dzięki, że napisałeś o tym filmie. Sprawdziłam repertuar i okazało się, że dziś jest jego przedpremierowy pokaz. Naprawdę warto oglądnąć Transformers 3.
Z innych filmów polecam Kung Fu Panda 2, całkiem niezły film. Przygody Po są warte obejrzenia.
Niezłe jest też Lśnienie, wyreżyserowane przez Stanleya Kubricka z demonicznym Jackiem Nicholsonem, klasyka, oddaje klimat powieści autorstwa Stephena Kinga.
Warto obejrzeć też Truman Show, Jim Carrey gra bardzo dobrze.
Jeżeli chodzi o serial to polecam Pod osłoną nocy (Moonlight), film o wampirach. Lepszy od Prawdziwej krwi (Thrue Blood).
Z innych filmów polecam Kung Fu Panda 2, całkiem niezły film. Przygody Po są warte obejrzenia.
Niezłe jest też Lśnienie, wyreżyserowane przez Stanleya Kubricka z demonicznym Jackiem Nicholsonem, klasyka, oddaje klimat powieści autorstwa Stephena Kinga.
Warto obejrzeć też Truman Show, Jim Carrey gra bardzo dobrze.
Jeżeli chodzi o serial to polecam Pod osłoną nocy (Moonlight), film o wampirach. Lepszy od Prawdziwej krwi (Thrue Blood).
Pozdrawiam, Joanna
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
- greh
- Posty: 2879
- Rejestracja: 24 sty 2009, 17:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontaktowanie:
Filmy warte polecenia...
Delta Force,
Sum of All Fears,
Ghost Writer,
Eraser,
Commando,
Men In Black,
Men In Black II,
Brewster's millions,
????? ?? ??????? ????????,
Salt,
In the Line of Fire,
The Taking of Pelham 123 (wersja z 1974 roku )
Sum of All Fears,
Ghost Writer,
Eraser,
Commando,
Men In Black,
Men In Black II,
Brewster's millions,
????? ?? ??????? ????????,
Salt,
In the Line of Fire,
The Taking of Pelham 123 (wersja z 1974 roku )
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 17 maja 2011, 10:49
Filmy warte polecenia...
Blitz
-----------------
xxxxx
Bez reklamy,
XMan.
-----------------
xxxxx
Bez reklamy,
XMan.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:45
Filmy warte polecenia...
Ja bardzo lubię filmy, w których grał Vin Diesel
poza tym produkcje Spielberga: Lista Schindlera, Jurassic Park I,II, Szczęki(ulubiony z dzieciństwa-pamiętam jak się przy tym bałem )
filmy w Willem Smith'em: I am a legend, Seven Pounds...
filmy z Nicolasem Cage'm: Next, Pan życia i śmierci...
poza tym produkcje Spielberga: Lista Schindlera, Jurassic Park I,II, Szczęki(ulubiony z dzieciństwa-pamiętam jak się przy tym bałem )
filmy w Willem Smith'em: I am a legend, Seven Pounds...
filmy z Nicolasem Cage'm: Next, Pan życia i śmierci...
- greh
- Posty: 2879
- Rejestracja: 24 sty 2009, 17:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontaktowanie:
Filmy warte polecenia...
Może to nie film, a serial, ale polecę, a co tam.
Father Dowling Mysteries (po polsku Detektyw w Sutannie)
Father Dowling Mysteries (po polsku Detektyw w Sutannie)
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości