Cześć!
Proszę o sprawdzenie logów. Komputer chodzi bardzo powoli, a czarę goryczy przelał problem z uruchomieniem "ustawień" windows 10.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Będę wdzięczny
Logi do sprawdzenia
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26
Logi do sprawdzenia
W logach nie ma niczego podejrzanego.
Tylko kosmetyka:
Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).
.
Tylko kosmetyka:
Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego:
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
S1 bkgqqnet; \??\C:\Windows\system32\drivers\bkgqqnet.sys [X]
S3 cpuz147; \??\C:\Windows\temp\cpuz147\cpuz147_x64.sys [X]
S3 MBAMFarflt; system32\DRIVERS\farflt.sys [X]
S3 MBAMProtection; \??\C:\Windows\system32\DRIVERS\mbam.sys [X]
S3 MBAMWebProtection; \SystemRoot\system32\DRIVERS\mwac.sys [X]
FirewallRules: [{0AD8088F-B4FE-4CDD-A2DD-5ED56E59CA0D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\6.6.0\AutoUpdate.exe Brak pliku
FirewallRules: [{A2282F7C-19EB-4710-B71F-8771ECD8121B}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\6.6.0\AutoUpdate.exe Brak pliku
FirewallRules: [{081EAC59-F824-47DE-8197-9910890F2E22}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\6.6.0\DriverBooster.exe Brak pliku
FirewallRules: [{79DDC5ED-D9C0-4EDC-9694-977DB792C8C5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\6.6.0\DriverBooster.exe Brak pliku
EmptyTemp:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).
.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości