Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Wszystko co dotyczy oprogramowania komputerowego
leskon

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:56

Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Post14 kwie 2009, 18:59

Mam zewnętrzny dysk Seagate FreeAgent Go 160 GB z preinstalowanym programem Ceedo. Do wczoraj dysk działał bezproblemowo. Gdy go wczoraj podłączyłem pojawiły się dwa następujące po sobie komunikaty: ?Aplikacja lub biblioteka DLL nie jest poprawnym obszarem systemowym Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną.? Po kliknięciu w przycisk OK. pojawia się komunikat: ?Error Loading Library: Languages DLL".
Podczas próby uruchomienia bezpośrednio z dysku programu Ceedo otrzymałem komunikat:
?Internal Error 105. The Server is missing the version parameter. Please notify Ceedo support team about this message?.
Proszę o informacje jak przywrócić sprawność programu Ceedo. Wydaję się rozsądna reinstalacja wspomnianego programu ? ponieważ jednak nie posiadam płyty instalacyjnej (był on preinstalowany na dysku) proszę o informację co mam robić?
Na stronach producenta programu (Ceedo) są informacje o podobnych sytuacjach i sugestie do przeinstalowania programu. Porady te tyczą się jednak użytkownika korzystającego z wersji trialowej, mnie natomiast interesuje praca z programem na którego nie jest nałożony żaden limit czasu ? jednym słowem przywrócenie stanu sprzed awarii.
Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem? Będę wdzięczny za sugestie i porady.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Post14 kwie 2009, 19:16

Error Loading Library: Languages DLL

Czy błąd pojawił się tak znienacka czy też aktualizowałeś to oprogramowanie? Błąd z załadowaniem jezyka może na to wskazywać, iż dokonano aktualizacji tegoż programu.

A co z reinstalacją oprogramowania? ==> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

leskon

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:56

Re: Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Post14 kwie 2009, 19:43

Początkowo wydawało mi się że problem pojawił się bez widocznej przyczyny, ale po głębszym zastanowieniu wydaje mi się że mogło być tak jak mówisz? Istotnie po podłączeniu dysku do komputera coś się działo, Ceedo nie odpaliło się normalnie ale pojawiło okienko przypominające posęp instalacji, niestety nie zwróciłem na to szczególnej uwagi. Podsumowując, jest prawdopodobne że przy ściąganiu nowszej wersji coś się podziało i teraz nie działa tak jak powinno.
Co do reinstalacji to skorzystałem dokładnie z tego linku który mi podesłałeś i problem rozwiązał się o tyle że teraz po podłączeniu dysku nie wyskakują dwa pierwsze komunikaty o błędach. Sam program nie działa jednak tak jak działała przed awarią (nie pokazuje się okno programu, które zwyczajowo pojawiało się po odpaleniu Ceedo).
Po kliknięciu w ikonie Ceedo na dysku nadal jest ten sam komunikat błędu który pojawiał się wcześniej a więc: ?Internal Error 105. The Server is missing the version parameter. Please notify Ceedo support team about this message?.
Sprawa niby przybliżyła się do rozwiązania ale ciągle nie jest tak jak być powinno.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Post14 kwie 2009, 20:18

Z tego co Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników piszą, ręczna aktualizacja powinna rozwiązać problem.

Mógłbym jeszcze zerknąć na dzienniki, lecz nie wiem czy jest sens oglądania dzienników zdarzeń, ponieważ błąd "Internal Error 105" nie jest uwzględniony w bazie MS, a dodatkowo programiści mogli tak skonstruować oprogramowanie, iż dysponuje ono własnymi unikalnymi opisami błędów.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

leskon

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:56

Re: Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB

Post15 kwie 2009, 22:21

Problem rozwiązany. Po przeinstalowaniu Ceedo program dał się odinstalować i powtórnie zainstalować tym razem już w pełni poprawnie. Pełnie szczęścia psuje tylko fakt że pojawił się problem przy odłączaniu dysku mimo zastosowania się do instrukcji na taką okoliczność zamieszczonej na stronach Seageta nie ma efektów ? urządzenie wciąż jest zajęte.
Jeżeli ktoś maił już taką sytuacje to jestem otwarty na sugestie



  • Reklama

Wróć do „Oprogramowanie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości