Program na zasadzie wygaszacza

Wszystko co dotyczy oprogramowania komputerowego
z3znik

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2014, 22:05

Program na zasadzie wygaszacza

Post24 sty 2014, 22:15

Witam nie wiem czy w dobrym temacie pisze.
Konkretnie chciałbym sie dowiedzieć czy jestem (informatyk ) jest w stanie stworzyć program (egzek) polegajacy na :
jeżeli mam uruchomiony program( nazwijmy go 1) 1 to czy po pewnym czasie bezruchu ( analogiczne program 2 ) 2 bedze otwarta . wracając jeżeli 1 jest uruchomiony to po pewnym czasie bez ruchu na zasadzie wygaszacza 1 zostaje zamknięta i uruchamia 2 . Wiem jak stworzyć egzeka ktory uruchamia jedne i zamyka druga ale nie wiem jak zrobić po upływie czasu i jak nie ma ruchu ? ma ktos jakis pomysl mam nadzieje ze mnie zrozumieliście

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Program na zasadzie wygaszacza

Post24 sty 2014, 23:29

A Masz dostęp do obydwu źródeł programów? Jak tak, to tylko jaki język i czy programy konsolowe czy okienkowe, bo tu inaczej działa timmer i obsługa zdarzeń.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
Lena

Globalny Moderator
Posty: 4554
Rejestracja: 10 lut 2009, 19:42
Lokalizacja: Sz-n

Program na zasadzie wygaszacza

Post25 sty 2014, 14:09

Mnie to przypomina zadanie, które dałam studentowi :D

Polecam poczytać Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
obsługa zdarzeń na klawiaturze.

Jeżeli coś zostanie wciśnięte zerujemy timer.

Podobnie można z myszą, ruch myszy Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników).aspx, lub kliknięcia Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników).aspx

z3znik

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 sty 2014, 22:05

Program na zasadzie wygaszacza

Post02 lut 2014, 11:27