Witam mam problem z pendrivem (GOODRAM EDGE 64GB), mianowicie pokazuje mi go jako partycje RAW której nie mogę sformatować, systemowe narzędzie do formatowania po chwili pracy zaczyna nie odpowiedać,
HP USB DISCK STORAGE FORMAT TOOL też nie daje rady
HDDLLF.4.40 LOW LEVEL FORMAT, Format Error occured at offset 524,288: 121 - Device not ready (Timeout).
BOOTICE przy włożonym pendrive nie chce się nawet uruchomić, ale dało radę odpalić go bez pendrive co pozwoliło na odnalezienie urządzenia później, jednak jedyne dozwolone opcje to re-partitioning i restore partition table, i niestety to pierwsze przy wybraniu USB-FDD mode łapie brak odpowiedzi.
Proszę o pomoc bo nie mam zielonego pojęcia co dalej zrobić z tym fantem.
CheckUDisk
Name: GOODRAM 64GB (USB3.0)
VID&PID: Vid_1f75&Pid_0917
Speed: full speed
Vendor Description: Wilk
Product Description: GOODRAM 64GB
Serial Number: 15010833000103
CHIP GENIUS
Description: (Wilk GOODRAM 64GB)
Device Type: Mass Storage Device
Protocal Version: USB 3.00
Current Speed: Super Speed
Max Current: 304mA
USB Device ID: VID = 1F75 PID = 0917
Device Vendor: Wilk
Device Name: GOODRAM 64GB
Device Revision: 0001
Controller Part-Number: Unknown
Popsuty Pendrive
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 05 cze 2015, 14:09
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Popsuty Pendrive
Musisz ustalić, jaki kontroler tam siedzi. Jak nie da rady programowo, to pozostaje otwarcie obudowy i przeczytanie bezpośrednio z układu. Skoro próbujesz formatować, rozumiem, że zależy Ci na uruchomieniu pendriva, a nie na danych?
Serwis komputerowy i RTV
Odzyskiwanie danych
Naprawy elektroniczne
Odzyskiwanie danych
Naprawy elektroniczne
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2015, 07:07
Popsuty Pendrive
Tak, dane nie są ważne mam ich kopie, potrzebuje przywrócić pendrive do życia, jak mogę dowiedzieć się jaki kontroler jest bez otwierania go, i czy jeśli muszę otwierać go by tego się dowiedzieć to jest sens to robić gdy pendrive na gwarancji bo zakupiony raptem 3 miesiące temu?
- cosik_ktosik
- Posty: 21399
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Popsuty Pendrive
Nie ma sensu, ja bym korzystał z gwarancji bo zapewne przyjdzie nowy.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik
Pozdrawiam, cosik_ktosik
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2015, 07:07
Popsuty Pendrive
Rozumiem, w poniedziałek wyślę go na gwarancję. Ciekawe ile zejdzie zanim dostanę nowy, a raczej mam taką nadzieję, że dostanę nowy.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości