Popsuty Pendrive

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Arkilius

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2015, 07:07

Popsuty Pendrive

Post28 sie 2015, 08:57

Witam mam problem z pendrivem (GOODRAM EDGE 64GB), mianowicie pokazuje mi go jako partycje RAW której nie mogę sformatować, systemowe narzędzie do formatowania po chwili pracy zaczyna nie odpowiedać,
HP USB DISCK STORAGE FORMAT TOOL też nie daje rady
HDDLLF.4.40 LOW LEVEL FORMAT, Format Error occured at offset 524,288: 121 - Device not ready (Timeout).
BOOTICE przy włożonym pendrive nie chce się nawet uruchomić, ale dało radę odpalić go bez pendrive co pozwoliło na odnalezienie urządzenia później, jednak jedyne dozwolone opcje to re-partitioning i restore partition table, i niestety to pierwsze przy wybraniu USB-FDD mode łapie brak odpowiedzi.

Proszę o pomoc bo nie mam zielonego pojęcia co dalej zrobić z tym fantem.

CheckUDisk
Name: GOODRAM 64GB (USB3.0)

VID&PID: Vid_1f75&Pid_0917
Speed: full speed

Vendor Description: Wilk
Product Description: GOODRAM 64GB
Serial Number: 15010833000103

CHIP GENIUS

Description: (Wilk GOODRAM 64GB)
Device Type: Mass Storage Device

Protocal Version: USB 3.00
Current Speed: Super Speed
Max Current: 304mA

USB Device ID: VID = 1F75 PID = 0917

Device Vendor: Wilk
Device Name: GOODRAM 64GB
Device Revision: 0001

Controller Part-Number: Unknown

kaleron

Użytkownik
Posty: 167
Rejestracja: 05 cze 2015, 14:09
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Popsuty Pendrive

Post28 sie 2015, 10:16

Musisz ustalić, jaki kontroler tam siedzi. Jak nie da rady programowo, to pozostaje otwarcie obudowy i przeczytanie bezpośrednio z układu. Skoro próbujesz formatować, rozumiem, że zależy Ci na uruchomieniu pendriva, a nie na danych?
Serwis komputerowy i RTV
Odzyskiwanie danych
Naprawy elektroniczne

Arkilius

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2015, 07:07

Popsuty Pendrive

Post28 sie 2015, 21:24

Tak, dane nie są ważne mam ich kopie, potrzebuje przywrócić pendrive do życia, jak mogę dowiedzieć się jaki kontroler jest bez otwierania go, i czy jeśli muszę otwierać go by tego się dowiedzieć to jest sens to robić gdy pendrive na gwarancji bo zakupiony raptem 3 miesiące temu?

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Popsuty Pendrive

Post29 sie 2015, 00:09

Nie ma sensu, ja bym korzystał z gwarancji bo zapewne przyjdzie nowy.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Arkilius

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 28 sie 2015, 07:07

Popsuty Pendrive

Post29 sie 2015, 21:49

Rozumiem, w poniedziałek wyślę go na gwarancję. Ciekawe ile zejdzie zanim dostanę nowy, a raczej mam taką nadzieję, że dostanę nowy.



  • Reklama

Wróć do „Sprzęt komputerowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości