Błąd SMART dysku - prośba o pomoc :(

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
Crux

Użytkownik
Kontaktowanie:

Post31 sie 2013, 16:57

Witam,

Panowie pomocy. Dziś komputer wywalił mi komunikat o błędzie dysku. Wygląda on tak:

Obrazek

Komputer użytkuje od blisko 6 lat bez żadnych problemów. Zrobiłem już na wszelki wypadek kopie najważniejszych dokumentów, itp chociaż pomimo tego komunikatu nie widzę żadnych symptomów czegoś złego, komputer działa całkiem normalnie. Jednak komunikat z powietrza pewnie się nie wziął. Czy można coś z tym zrobić, jakoś zaradzić? Czy dysk jest do spisania na straty i muszę się liczyć z zakupem nowego? :( Bardzo proszę o pomoc i w miarę jasne, zrozumiałe instrukcje. Tak jak pisałem jestem laikiem i na sprzęcie czy tym podobnych kwestiach się za bardzo nie znam :(

PS:
- dysk taki jak w komunikacie
- system operacyjny Windows Vista Home Premium 32-bit
- procesor AMD Athlon 64 X2 Dual Core, 2.7 GHz

Jak coś jeszcze potrzebne to proszę pisać, dodam do specyfikacji.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post31 sie 2013, 17:00

Sciągnij i uruchom program HDTune i podaj screen z zakładki HEALTH

Awatar użytkownika
Crux

Użytkownik
Kontaktowanie:

Post31 sie 2013, 17:10

Oto wynik (kliknięcie na obrazek powiększy go). Mam nadzieję, że widać.

Obrazek

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post31 sie 2013, 17:12

Dysk ma bardzo dużo badów oraz idą kolejne, nie opłaca się z nim nic robić, jak najszybciej kupuj nowy.

Awatar użytkownika
Crux

Użytkownik
Kontaktowanie:

Post31 sie 2013, 18:17