Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Exbitz

Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post02 sty 2016, 18:56

Witam i proszę pomoc w tym niespotykanym problemie. Dzisiaj postanowiłem standardowo przeskanować sobie komputer z pomocą adwcleanera (robię to średnio co kilka tygodni), później również innymi programami, ale podczas korzystania z adwcleanera wyskoczył mi blue screen, więc porzuciłem resztę zamiarów i skupiłem się na tym problemie. Program normalnie wszystko przeskanował, znalazł kilka śmieci po programach w rejestrze, jakieś niepotrzebne foldery i tego typu rzeczy (wszystko zamieszczam w skrinie), a kiedy kliknąłem "Usuń", wyrzuciło mnie do niebieskiego ekranu śmierci. Sytuacja powtórzyła się, kiedy po raz drugi spróbowałem zrobić to samo. Niżej umieszczam screenshoty z adwcleanera i BlueScreen View i bardzo proszę o pomoc.

Mój sprzęt:
ASRock B85 Pro4
Intel Core i5-4460 @ 3.20
XFX Radeon R9 280x 3 GB
8 GB RAM (2 x 4 GB)
Zasilacz: Chieftec A-80 series 550W (nie pamiętam dokładnie modelu, myślę że jest bez związku z problemem)

System: Windows 7 Home Premium x64 ze wszystkimi aktualizacjami. Oczywiście oryginalny.

Skriny:

1)adwcleaner (zakładki, w których coś znalazł):

Foldery: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Rejestr: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

2) BlueScreenView:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
Gedo

Ekspert
Posty: 680
Rejestracja: 10 sie 2014, 10:34

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 00:02

To nie wina adwcleanera, tylko infekcji.
Wychodzi na to, że skorzystałeś z agenta pobierania dobreprogramy? Tam są linki bezpośrednie do pobierania odpowiedniej wersji aplikacji.
Zastosuj się dokładnie do zaleceń bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Świadomość nikła, a naiwność zwykła.

Exbitz

Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 12:31

Skorzystałem wyjątkowo, zazwyczaj tego nie robię, ale odznaczyłem niepożądane elementy. Widocznie mimo wszystko coś zostało, ale byłem pewien, że adwcleaner sobie z tym jak zawsze poradzi, a tu niemiła niespodzianka :(

Zamieszczam logi z FRST:

FRST -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 13:09

Ten BSOD najczęściej powoduje Avast którego Ty osobiście masz zainstalowanego.

1. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000\...\Run: [46583e39c4b3e12c3a7601c312ffe0b8] => C:\Users\Patryk\AppData\Roaming\Adobe Flashplayer Service.exe [148702208 2015-12-28] (Adobe System Incorporated)
HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
HKLM\...\Run: [46583e39c4b3e12c3a7601c312ffe0b8] => C:\Users\Patryk\AppData\Roaming\Adobe Flashplayer Service.exe [148702208 2015-12-28] (Adobe System Incorporated)
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {239127FD-6694-4AD3-9C04-47F345661065} URL = hxxp://www.amazon.de.anonymize-me.de/?t ... 2E6465&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {519D7998-9768-4B37-B30D-E27AB1BCE0AA} URL = hxxp://www.myvideo.de.anonymize-me.de/? ... 2E6465&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {5EC2952C-C6AF-43D0-B89F-768483522A1B} URL = hxxp://de.wikipedia.org.anonymize-me.de ... 6F7267&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {66040053-6748-43C8-8FC6-4B968D499E53} URL = hxxp://www.pricerunner.de.anonymize-me. ... 2E6465&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {9D5DEF14-F806-4DFE-994F-3D23E82681BA} URL = hxxp://search.ebay.de.anonymize-me.de/? ... 2E6465&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3348767199-834491468-2520585042-1000 -> {D14B5D83-1439-455C-B17E-FE138F62B8DE} URL = hxxp://www.otto.de.anonymize-me.de/?to= ... 2E6465&st={searchTerms}&clid=491d46a2-407d-4cb9-b53e-d14c4d5d4f35&pid=dcu&mode=bounce&k=0

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix).

2. Odinstaluj Avast, albo to normalnie albo specjalnie dedykowanym narzędziem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Później sprawdź czy ADWCleaner ruszy. Jeżeli sprawa będzie dalej się toczyła tak samo to napiszę do autora samego programu.

Exbitz

Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 13:46

1. Zrobione
2. Avast usunięty dedykowanym narzędziem, to rozwiązało problem, adwcleaner zadziałał bez problemów :)

Bardzo dziękuję za pomoc :) I pytanie na koniec - co polecasz w miejsce Avasta?

Swoją drogą, system bez Avasta ruszył o wiele szybciej i sprawniej i był znacznie szybciej gotowy do pracy. W Autostarcie był wyłącznie Avast, więc wnioskuję, że był wyjątkowo ciężki i dodawał dużo czasu do uruchamiania systemu.

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 13:53

Osobiście nie korzystam z żadnych pakietów zabezpieczających i to polecam. :) hehe

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników / Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Exbitz

Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 16 lis 2014, 19:55

Blue Screen podczas korzystania z adwcleanera

Post03 sty 2016, 15:07

Z Comodo miałem kiedyś na laptopie nieprzyjemne doświadczenia, więc wybieram Pandę. Jeszcze raz dzięki, problem rozwiązany, temat do zamknięcia. ;)
Ostatnio zmieniony 03 sty 2016, 15:07 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zamek.



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości