Blue Screen Win7

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
kubeusz

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2015, 15:02

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 15:36

Witam. Wczoraj po skończonej pracy bez żadnych problemów zamknąłem normalnie laptopa. Dzisiaj jak chciałem go uruchomić to laptop nie może nawet załadować systemu. Wywala blue screena, a ja mogę wejść tylko w tryb awaryjny i to offline- nie mogę załadować trybu awaryjnego z możliwością skorzystania z internetu. Dodam, że z laptopa korzystam tylko w celu korzystania z pakietu MS i przeglądarki. Laptop służy mi do pracy, więc bardzo proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam. Wstawiam zdjęcia z błędami i plik z minidumpa. Sprzęt to ProBook HP4510s z systemem Win7.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 16:50

0x000000D1
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - Jądro procesu użytego przez system do uzyskania dostępu do pamięci stronicowania, miało zbyt niski poziom IRQL. Przyczyną może być błąd sterownika ale także uszkodzenie pamięci lub pliku stronicowania.

Rozwiązanie:
-Uaktualnij sterowniki. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników,
-Sprawdź pamięć RAM programem Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników,
-Wykonaj komendę naprawy plików na dysku w Wierszu Poleceń " chkdsk /F /R ".To już kolega w sumie zalecił.
-A pokaż SMART tego dysku, program HD Tune zakładka Health(całość strony) i Benchmark. Lub inna wersie programu.

Plik do pobrania:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Wybierasz zakładkę Error Scan i zaznaczasz po prawej stronie Quick scan i włączasz Start.


I to jest to Sterownik - Sieć : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kubeusz

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2015, 15:02

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 19:33

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Mam problem, żeby sprawdzić pamięć ram. Utworzyłem zbootowany mem86 na usb, ale laptop nie chce się z nim odpalić. Nie wiem w czym jest problem. Sprawdzę jeszcze te sterowniki.

Sterowniki sprawdzone
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 19:50

Aby włączyć USB, to musi ustawić, jako pierwszy w biosie. Tak jak ustawia się, aby cd szło pierwsze to robisz tak samo.

Ale to na pewno stery. :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kubeusz

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2015, 15:02

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 20:49

Program z ważniejszych sterowników wykazał tylko chipset intela jak widzisz. Zaktualizowac tylko ten w takim razie i powinno wszystko grac? Co radzisz? Może jest jakaś paczka ogólna która by załatwiła wszystko? Nie mam dostępu do sieci na laptopie tak by wszystko załadowało się samo...
Na tej stronie HP mam pobrać wszystkie sterowniki odpowiedzialne za sieć czy któryś konkreny?

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen Win7

Post28 sie 2015, 21:03

Przeinstaluj sterowniki do karty sieciowej. A pokaż Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\System Menedżer Urządzeń i rozwiń Karty sieciowe. :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kubeusz

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 28 sie 2015, 15:02

Blue Screen Win7

Post29 sie 2015, 15:15

Karty sieciowe
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Przepraszam, że musisz tak długo czekać na odpowiedzi, ale mam niestety sporo obowiązków rodzinnych...

Po zainstalowaniu sterowników do karty Atheros i kontrolelera Marvell problem ustąpił !!!
Bardzo dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Jestem na prawdę bardzo wdzięczny :clap:

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Blue Screen Win7

Post29 sie 2015, 16:19

Soko, jak coś kiedyś jeszcze będziesz miał problemy to zapraszam.

A teraz temat do zamknięcia.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości