Witam, założyłem tu konto z prostej przyczyny - z moim komputerem ostatnio dzieje się coś niedobrego. Tak więc, do rzeczy...
Jako amatorski reżyser filmów z gier mam od czasu do czasu jakieś problemy z ich zapisywaniem, importowaniem plików, które są związane ze zbyt dużym obciążeniem rejestru, pamięci operacyjnej, procesora CPU i podobnych. Kolega polecił mi program czyszczący dysk, odciążający RAM, defragmentujący dysk i usuwający Spyware i Malware jednocześnie. Brzmi zachęcająco, prawda? I od tego wszystko się zaczęło.
A zaczęła się parada BlueScreenów, jeden za drugim, w losowych momentach, a to przy graniu, a to przy zwykłym surfowaniu po necie czy nawet tuż po uruchomieniu komputera. Szukając rozwiązania mojego problemu znalazłem Wasze forum i artykuł (przy okazji, naprawdę świetnie wszystko wykonane), poszperałem, zrobiłem dokładną analizę i znalazłem kod błędu, którego NIE MA w Waszej bazie... Albo przynajmniej go nie znalazłem. Kod błędu to: 0x00000124, ale samego opisu (takich jak w innych np. NTFS_FILE_SYSTEM) nie ma... Mógłby mi ktoś powiedzieć, czego dotyczy błąd? Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam.
BlueScreen - nowy kod błędu?
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 20:07 przez Zucklov, łącznie zmieniany 1 raz.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
A więc narazie czysto teoretycznie pokaż raproty tak więc sprawdz czy w lokalizacji:
C:\Windows\MiniDump są jakies pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i z kazdego zrzutu z osobna pokaż raport
C:\Windows\MiniDump są jakies pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i z kazdego zrzutu z osobna pokaż raport
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Właśnie tego programu (oprócz Debugging Tools) użyłem do odczytania błędu.
Pełny raport:
Pełny raport:
Kod: Zaznacz cały
Mini092112-01.dmp 2012-09-21 15:00:52 0x00000124 00000000`00000000 fffffa80`05ff7030 00000000`b6000000 00000000`00000181 hal.dll hal.dll+78ba x64 ntoskrnl.exe+57ad0 C:\Windows\Minidump\Mini092112-01.dmp 2 15 6002 274 080
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Podaj tak dla wglądu screen z programu HWMonitor tak aby było wszystko widać.
Dodatkowo sprawdz pamięac programem memtest:
Instrukcja obsługi programu Memtest86+ - Sprawdzanie pamięci RAM
Z tego co widziałem SMART dysku podałeś i on też mi się nie podoba, być może dysk jest uszkodzony ale poczekaj na specjaliste w tej dziedzinie.
Dodatkowo sprawdz pamięac programem memtest:
Instrukcja obsługi programu Memtest86+ - Sprawdzanie pamięci RAM
Z tego co widziałem SMART dysku podałeś i on też mi się nie podoba, być może dysk jest uszkodzony ale poczekaj na specjaliste w tej dziedzinie.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Proszę bardzo, oto screen z HWMonitor.
Przypomniał mi się raport z Debugging Tools, mianowicie linijka "Probably caused by: hardware", czyli wina leży pewnie w dysku, a w dokładna analiza wykazała, że procesem powodującym problem był jeden z programów. Usunąłem go w trybie natychmiastowym, ale nadal nie jestem pewny co do poprawnego działania systemu. W każdym razie, wszystkie screeny, raporty itp. zostały zrobione PO usunięciu programu (był nim Advanced SystemCare, dla ciekawych).
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Temperatury nie są takie złe, czysto teoretycznie przeinstalowałbym na twoim miejscu podstawowe sterowniki, grafike itp.
Ale raczej to będzie dysk. Sprawdz jeszcze jak sprawa ma sie w trybie awaryjnym, jeśli tam będzie wszystko ok to wtedy podaj log z autorunsa.Pobierz plik Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników rozpakuj, uruchom program, automatycznie rozpocznie się skan. Po jego zakończeniu. Menu Plik Save - zapisz raport na dysku. Spakuj ten raport i wrzuć na jakiś hosting. Link do niego podajesz tutaj.
Ale raczej to będzie dysk. Sprawdz jeszcze jak sprawa ma sie w trybie awaryjnym, jeśli tam będzie wszystko ok to wtedy podaj log z autorunsa.Pobierz plik Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników rozpakuj, uruchom program, automatycznie rozpocznie się skan. Po jego zakończeniu. Menu Plik Save - zapisz raport na dysku. Spakuj ten raport i wrzuć na jakiś hosting. Link do niego podajesz tutaj.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Oto raport. Wcześniej sprawdzałem tryb awaryjny, nie było tam żadnych problemów.
Oto raport. Wcześniej sprawdzałem tryb awaryjny, nie było tam żadnych problemów.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Wyłączymy te zbędne rzeczy na chwile a więc tak:
Uruchom autorunsa i odznacz w:
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Terminal Server\Wds\rdpwd\StartupPrograms
-rdpclip
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-MSC Microsoft Security Client User Interface
-SmartMenu
-SysTrayApp
-Windows Defender
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-Adobe ARM
-Adobe Reader Speed Launcher
-ApnUpdater
-DpAgent
-DVDAgent HP
-GrooveMonitor
-HP Health Check Scheduler
-HP Software Update
-KiesTrayAgent
-StartCCC
-SunJavaUpdateSched
-UCam_Menu
-UpdatePSTShortCut
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-HP Digital Imaging Monitor.lnk
-Sprawdzanie aktualizacji.lnk
C:\Users\Jasio\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-UniSpiker-2.6.lnk
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-DAEMON Tools Lite
-Google Update
-KiesPreload
-Odkurzacz-MCD
-RemoTerm.exe
Przejdz do zakladki Services i odznacz wszystko oprócz:
-AVGIDSAgent
-avgwd
-Steam Client Service
Przejdz do zakładki scheduled task i odznacz wszystko co się da, następnie restart kompa i sprawdz czy jest poprawa.
Uruchom autorunsa i odznacz w:
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Terminal Server\Wds\rdpwd\StartupPrograms
-rdpclip
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-MSC Microsoft Security Client User Interface
-SmartMenu
-SysTrayApp
-Windows Defender
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-Adobe ARM
-Adobe Reader Speed Launcher
-ApnUpdater
-DpAgent
-DVDAgent HP
-GrooveMonitor
-HP Health Check Scheduler
-HP Software Update
-KiesTrayAgent
-StartCCC
-SunJavaUpdateSched
-UCam_Menu
-UpdatePSTShortCut
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-HP Digital Imaging Monitor.lnk
-Sprawdzanie aktualizacji.lnk
C:\Users\Jasio\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
-UniSpiker-2.6.lnk
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
-DAEMON Tools Lite
-Google Update
-KiesPreload
-Odkurzacz-MCD
-RemoTerm.exe
Przejdz do zakladki Services i odznacz wszystko oprócz:
-AVGIDSAgent
-avgwd
-Steam Client Service
Przejdz do zakładki scheduled task i odznacz wszystko co się da, następnie restart kompa i sprawdz czy jest poprawa.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Rozumiem, że powinno wyglądać to tak?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Tak wygląda to ok, zobacz czy jest poprawa, jeśli nie będzie to podaj jaki masz system dokładnie.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Jak na razie nie ma żadnego błędu. Co konkretnie miałoby się zmienić po tym wyłączaniu?
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Być może oprogramowanie bądz usługa czy tez sterownik powodowały taki problem a większosc zbędników teraz wyłączyłem
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Dobra, wszystko wydawało się ok, ale wystarczyło 10 minut grania abym znowu ujrzał to cholerstwo.
Raport:
Widzę, że problemem jest plik hal.dll, ale pokusiłem się także o sprawdzenie tego w Debugging Tools:
Czego dotyczy Audiodg.exe, nie mam pojęcia.
Raport:
Kod: Zaznacz cały
Mini092312-01.dmp 2012-09-23 19:49:40 0x00000124 00000000`00000000 fffffa80`061c4030 00000000`b6000000 00000000`00000181 hal.dll hal.dll+78ba x64 ntoskrnl.exe+57ad0 C:\Windows\Minidump\Mini092312-01.dmp 2 15 6002 274 080
Widzę, że problemem jest plik hal.dll, ale pokusiłem się także o sprawdzenie tego w Debugging Tools:
Kod: Zaznacz cały
BUGCHECK_STR: 0x124_AuthenticAMD
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT
PROCESS_NAME: audiodg.exe
CURRENT_IRQL: f
STACK_TEXT:
fffffa60`005f3958 fffff800`024208ba : 00000000`00000124 00000000`00000000 fffffa80`061c4030 00000000`b6000000 : nt!KeBugCheckEx
fffffa60`005f3960 fffff800`0257fee3 : 00000000`00000001 00000000`00000001 00000000`00000000 00000000`00000001 : hal!HalBugCheckSystem+0x12e
fffffa60`005f39d0 fffff800`024201bc : fffffa60`00000c3e fffffa60`005f3bb0 fffffa60`005f3c30 00000000`00000000 : nt!WheaReportHwError+0x243
fffffa60`005f3a30 fffff800`024b5d31 : 00000000`00666fd0 fffffa60`005f3c30 00000000`000001e0 00000000`00000000 : hal!HalpMcaExceptionHandler+0x114
fffffa60`005f3a70 fffff800`024b5b75 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KxMcheckAbort+0x71
fffffa60`005f3bb0 00000000`74de65d6 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiMcheckAbort+0xf5
00000000`032df058 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x74de65d6
STACK_COMMAND: kb
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: hardware
IMAGE_NAME: hardware
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 0
FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x124_AuthenticAMD__UNKNOWN
BUCKET_ID: X64_0x124_AuthenticAMD__UNKNOWN
Followup: MachineOwner
Czego dotyczy Audiodg.exe, nie mam pojęcia.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
BlueScreen - nowy kod błędu?
Zucklov pisze:Czego dotyczy Audiodg.exe, nie mam pojęcia.
Dotyczy to sterownika karty dzwiękowej, tak więc dla zasady przeinstaluj go.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Zucklov
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 13:12
BlueScreen - nowy kod błędu?
Wybacz, że zadam teraz takie głupie pytanie, ale jestem w tym zupełnie zielony... Jak przeinstalować sterowniki?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości