Post18 mar 2009, 10:45
Bajki opowiada. Od tego jest obsługa techniczna, żeby pomóc w skonfigurowaniu modemu do komputera. Zadzwoń do działu obsługi technicznej i zażądaj pomocy ponieważ masz do tego prawo, abo idź bezpośrednio do siedziby niech tam Ci przynajmniej powiedzą co i jak. to jak się dowiesz to spr Ci pomóc, koleżance facet zrobił i zabrał tylko 20 zł tek, że muszą Ci pomóc i niech nie opowiada że to nie jego działka. TP chciało by tylko kasę z ludzi ciągnąć, a jak przyjdzie co pomóc to wydaje im się że robią wielką łaskę.
EDIT: jak modem jest od TP to w 100% muszą pomóc w konfiguracji
-----------------------------
W jednym poście 5 błędów ortograficznych, rekord! Jeżeli Twoja ortografia nie poprawi się, otrzymasz ostrzeżenie.
rokko
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 11:27 przez
rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono liczne błędy ortograficzne
Nigdy Nie Patrz Wstecz I Tak Nie Będzie Tak Jak Było Kiedyś...
Otrzymałeś od nas pomoc? Podoba Ci się to forum? - Poleć nas znajomym. Teoria - wszystko wiemy, ale nic nie działa.
Praktyka - wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką - nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.