Pendrive.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Arija

Użytkownik

Pendrive.

Post13 cze 2015, 15:16

Witam,
jestem tu nowa i pisze pierwszy raz. Mam nadzieję, że w dobrym dziale założyłam wątek.
Mam problem z pendrivem. Ma 4 Gb. Mam tam ważne dla mnie zdjęcia i pliki. Zawsze działał normalnie. Ostatnio wyłączałam komuter i zapomniałam do wyciągnąć, zrobiłam to jak już się wyłączał. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale piszę, ponieważ jak następnym razem uruchomiłam komputer i włożyłam pendriva już nie był wykrywany przez komputer. Nawet dioda się nie świeci. Rozbroiłam go i zobaczyłam, że przy wolnym wkładaniu raz mignie i tyle.
Nie jestem obeznana w tych sprawach. Nie znam się tak na komputerach. Może moglibyście mi pomóc? I czy w ogóle jest to możliwe. :cry:
Ania

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Pendrive.

Post13 cze 2015, 16:19

hm... jeśli nie jest wykrywalny przez komputer to cięzko będzie. Możesz dla pewności przetestować w innym kompie.
Może "Rozbrój" :D go jeszcze raz i wstaw fotki ewentualnie zobacz czy wszystkie luty dobrze trzymają.

Arija

Użytkownik

Pendrive.

Post13 cze 2015, 17:37

sprawdzałam na innym komputerze, jest tak samo. :|
patrzyłam czy wszystko wygląda w miarę, ale nie znam się na tym.
nie wiem czy zdjęcia coś dadzą: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
błagam, może jest jakiś sposób.
jak by była możliwość tylko na chwilkę go włączyć, kij z pendrive... heh

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Pendrive.

Post13 cze 2015, 17:41

hm... pewnie samo złącze nie jest poluzowane więc pewnie nastąpiło jakieś zwarcie.
A tak z innej strony, piszesz iz:
Arija pisze:Mam tam ważne dla mnie zdjęcia i pliki

Te pliki były na komputerze? usuwałaś je potem do kosza a następnie go oprózniałas ? może z komputera byłoby latwiej je uzyskać o ile tam były.

Arija