Problem z formatem-dwa systemy, brak dźwięku

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
junior_kickstar

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 09 lip 2012, 09:27

Problem z formatem-dwa systemy, brak dźwięku

Post09 lip 2012, 09:34

Witam

wczoraj wzięło mnie coś na to by sformatować kompa a że jestem laikiem totalnie zielonym, poradziłem się na innych forach jak to zrobić i wydrukowałem sobie instrukcje krok po kroku.Nie wiem jak to się stało, ale po formacie było możliwe wejść na stary system i nowy, na nowym zainstalowałem prawie wszystkie stery do płyty głównej tyle że nie udało mi się odpalić dźwięku(we can't find HD audio device).Na starym systemie dzwięk oczywiście był ale jak np wszedłem na net, kółko na myszce zamiast obniżać stronę w dół, zmniejszało ją i nie mogłem nic wpisać w google YT.A że Bios mam taki Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników pogubiłem się, poza tym w jednej z zakładek widnieje info setting wrong values in below sections may cause system to malfunction.Po jakimś czasie udało mi się zlikwidować jeden system(ten stary, którego chciałem wywalić) po usunięciu pewnego wpisu.Wszystko chodzi ok ale sterowników dzwięku nadal nie mogę zainstalować.Jak to naprawić?

system;microsoft windows xp
komp; intel®pentium®d cpu 2.80ghz, 2.79ghz 1,75 gb ram
płyta; asrock g41m-vs3 r2.0


Ustawienia w Bios są takie:

1st boot device-------[SATA:SM-ST....]
2st boot device-------[CD/DVD:PM-TSST...]
3st boot device-------[Network:TCP/IP BOO]
4st boot device-------[Network:Atheros Bo]

Boot settings configurations:

Full screen logo- enabled
AddOn ROM Display- enabled
Boot logo- auto
Boot from Onboard LAN- enabled
Bootup Num-Lock- on

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z formatem-dwa systemy, brak dźwięku

Post09 lip 2012, 09:37