problem z instalowaniem xp na acerze 5753z

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
techniczek1

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwie 2009, 23:37

problem z instalowaniem xp na acerze 5753z

Post06 kwie 2009, 23:46

a ja mam taki problem jestem zielony jeżeli chodzi o komputery ale jak instaluje win xp na noteeboku acera 5735z to w mniej więcej połowie ładowania plików z płyty mam taki niebieski ekran i pisze że błąd typu oxoooooo7b i niewiem co dalej zrobić prosze pomóżcie bardzo zależy mi na czasie

2 post

prosze pomóżcie nie przechodzcie obok tego tematu
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2009, 00:02 przez seba86mu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

problem z instalowaniem xp na acerze 5753z

Post07 kwie 2009, 01:29

Najpierw w konsoli naprawczej wpisz chkdsk /R
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

problem z instalowaniem xp na acerze 5753z

Post07 kwie 2009, 10:46

techniczek1, też kiedyś miałem podobny błąd na swoim Acerze. Problem dotyczy uszkodzonych lub niewłaściwie utworzonych partycji. Należy stworzyć dwie partycje i sformatować je przy pomocy partycjonera. Przy wszelkich operacjach tego typu, należy szczególnie uważać, aby nie usunąć partycji serwisowej oznaczonej etykietą PQSERVICE, gdzie znajduje się kopia zapasowa systemu. Oczywiście jedna partycja serwisowa (której nie ruszamy) + dwie, pierwsza na system, a druga na dane, razem będą trzy partycje.

Ściągnij oprogramowanie GParted i nagraj plik ISO na płytę. Nie wiem jakim oprogramowaniem do nagrywania dysponujesz więc wskazówek na razie nie mogę podać, jeżeli nie będziesz wiedział jak to zrobić, dopytaj się na forum.

Przykładowe darmowe programy do nagrywania:
- DeepBurner
- CDBurnerXP