Cześć;
Po nad instalowaniu systemu (XP Professional) przed pokazaniem się pulpitu pojawił się komunikat proszę czekać (normalne po instalacji), potem nastąpiła przerwa w dostawie prądu i komputer zgasł. Po ponownym uruchomieniu komputera pojawił się taki komunikat jak na obrazku -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, (komunikat po prawej stronie obrazka (na dole )) po rozwinięciu zakładki szczegóły jest coś takiego -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Komputer nie jest mój, ale postaram odpowiedzieć na każde pytanie .
Problem z Microsoft .NET Framework
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Problem z Microsoft .NET Framework
Jeżeli coś instalujesz to musisz wyłączyć wszystkie pozostałe programy.
Pobierz NET Framework 2.0 :
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=177
Zainstaluj w trybie awaryjnym - podczas uruchomienia komputera F8.
Widzę jeszcze inny problem :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Rozwiązanie : http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=46
Pobierz NET Framework 2.0 :
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=177
Zainstaluj w trybie awaryjnym - podczas uruchomienia komputera F8.
Widzę jeszcze inny problem :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Rozwiązanie : http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=46
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
Problem z Microsoft .NET Framework
ten problem z avastem to pół biedy bo i tak licencja się skończyła i prawdopodobnie pojawi się inny antywirus, a o efektach instalacji w trybie awaryjnym poinformuje dopiero po świętach
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Problem z Microsoft .NET Framework
Na avast! Home Edition :
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... .php?did=6
nie potrzeba żadnej licencji - wystarcza ponowna rejestracja raz w roku :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Licencja jest potrzebna na avast! Professional Edition ale to nie ma żadnego związku.
Ta czerwona ikonka oznacza brak ochrony dostępowej - avast nie działa prawidłowo, został uszkodzony. Jeżeli będą częste probremy to może być wirus z którym avast sobie nie radzi - daj logi.
Wykonaj naprawę avasta : http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=46
http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... .php?did=6
nie potrzeba żadnej licencji - wystarcza ponowna rejestracja raz w roku :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Licencja jest potrzebna na avast! Professional Edition ale to nie ma żadnego związku.
Ta czerwona ikonka oznacza brak ochrony dostępowej - avast nie działa prawidłowo, został uszkodzony. Jeżeli będą częste probremy to może być wirus z którym avast sobie nie radzi - daj logi.
Wykonaj naprawę avasta : http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=46
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
Problem z Microsoft .NET Framework
Licencja na AVASTA była kupiona na 3 lata Jak na razie nic nie sprawdzę ponieważ właśnie dowiedziałem się że system znowu nawala. A logi z combofix'a nie wskazują na zagrożenia.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Problem z Microsoft .NET Framework
Po nad instalowaniu systemu (XP Professional)
Tak szybko system nawala po instalacji nowego systemu
Nie wystarczy darmowy avast! Home Edition plus inne programy ?
Np. SP3 : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=175
+ częste aktualizacje + dobry firewall lub chociaż zapora systemowa + WinPatrol :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
spolszczenie : Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
+ Malwarebytes' Anti-Malware : http://www.hotfix.pl/infusions/pro_down ... hp?did=164
/ za free i PL /
Jesteś pewien że logi z Combofix`a nie wskazują zagrożenia ?
Kto to sprawdził ?
A co z NET Framework - pomogła instalacja w trybie awaryjnym ?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 16:55 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
Problem z Microsoft .NET Framework
Xman nie czytasz dokładnie tego co pisze napisałem, że NET Framework zainstaluje dopiero po świętach, gdyż nie jest to mój komputer, a trochę muszę jechać do właściciela komputera. Jak chodzi o logi sprawdzał je informatyk z 30 letnim stażem specjalizuję się głównie w zagrożeniach miałem okazję z nim się spotkać i dać mu logi do sprawdzenia. Czekam jeszcze na treść komunikatu jaki jest wyświetlany podczas próby uruchomienia komputera, jak go otrzymam to przedstawię go na forum. W kwestii AVASTa to licencję otrzymał w ramach przeprosin, ale nie wiem od kogo i za co, ale skoro miał licencję to czemu miał jej nie wykorzystać
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Problem z Microsoft .NET Framework
Jak chodzi o logi sprawdzał je informatyk z 30 letnim stażem specjalizuję się głównie w zagrożeniach
Żle że zakładasz temat a nie podajesz wszystkiego - inni mogą dużo skorzystać z tego tematu.
/ jak widzisz co chwilę są na naszym forum /.
Sprawdził tak wielki informatyk to powinien pomóc resztę...
Zainstaluj ten NET Framework po świętach i napisz czy się udało.
Zdrowych i Wesołych Świąt !
- mint1991
- Posty: 758
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:37
- Kontaktowanie:
Problem z Microsoft .NET Framework
Dzięki i nawzajem logi zostały już sprawdzone przez niego, dowiedziałem się że po prostu komputer woła że nie ma systemu i żeby włożyć płytkę instalacyjną z systemem i nacisnąć r. Zastanawiam się czy nie robić znowu nad instalowywania systemu. Co o tym sądzisz ?
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Re: Problem z Microsoft .NET Framework
1. http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=12
/viewtopic.php?f=34&t=1055
2. Format i instalacja z innej płytki.
Najpierw w konsoli naprawczej wpisz chkdsk /R
/viewtopic.php?f=34&t=1055
2. Format i instalacja z innej płytki.
- adax
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 kwie 2009, 11:47
- Lokalizacja: Kutno
Problem z Microsoft .NET Framework
Z wyprzedzeniem radzę odinstalować avast używając specjalnego narzędzia Avast Uninstaller (w trybie awaryjnym) z strony anwila:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Pozdrawiam! adax| TechNet Member
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości