problem z obrazem(nowy komputer)

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
glebsss

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2018, 09:35

problem z obrazem(nowy komputer)

Post29 wrz 2018, 09:44

Cześć.

Mam problem. 2 dni temu kupiłem komputer na morelach, gotowy zestaw do gier. Przez kilka godzin wszystko było ok, natomiast nagle coś stało się z ekranem, zmieniła się rozdzielczość i pojawiły się poprzeczne niebieskie i żółte paski. Karta graficzna : GeForce GTX 1050. Ściągałem najnowsze sterowniki ze strony producenta, nic się nie stało. Z tego co wiem, wszystko jest zainstalowane i zaktualizowane(mam nadzieję). Nie znam się zbytnio na komputerach, dlatego też kupiłem gotowy zestaw, który mimo wszystko nie ma gorszych podzespołów i wszystkie opinie są na 5. Moje pytanie brzmi, czy ktoś miał taki problem i ma rozwiązanie:) Nie mam pojęcia czy to coś z kartą czy może biosem, ale coś się nie zgrywa. Może dostałem wadliwą kartę? Mam nadzieję jednak, że to po prostu kwestia braku jakiejś aktualizacji albo przestawienia czegoś. Tak jak pisałem, nie znam się za bardzo, więc nie będę kombinował:) Może ktoś ma jakieś pomysły?
Z góry dzięki i pozdrawiam

------Połączono posty------

Ważna informacja, problem pojawił się po podłączeniu myszki zowie fk1, może gryzące się sterowniki czy coś? ;/ pomocy:)

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

problem z obrazem(nowy komputer)

Post04 paź 2018, 14:58

Moje pytanie brzmi, czy ktoś miał taki problem i ma rozwiązanie:) Nie mam pojęcia czy to coś z kartą czy może biosem

Jak dla mnie uszkodzenie typowo sprzętowe. Raczej bym korzystał z gwarancji.

Może dostałem wadliwą kartę? Mam nadzieję jednak, że to po prostu kwestia braku jakiejś aktualizacji albo przestawienia czegoś.

Jeśli już to tylko może było coś biosowego, a więc jeśli nie ma aktualizacji biosu to lepiej serwis.
Hotfix