Sporadyczny BSOD

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
usal

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2011, 18:13

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:03

Witam wszystkich, ostatnio miewam sporadyczne crashe systemu, wyświetlające wszystkim znane i kochane ekrany śmierci. Co najdziwniejsze dzieje sie to np podczas słuchania muzyki czy przeglądania neta, żadna z tego rodzaju sytuacji nie dzieje się podczas grania w gry czy testowanie programami typu OCCT czy prime95 przez kilka godzin.
Specyfikacja komputera:
Phenom II X4 3,2 Ghz
M4A87TD/USB3
8GB Goodram Value 1333 mhz
6850 Windforce
Zasilacz OCZ 600W
Windows 7 Home Premium 64 Bit.
Używam Norton Antyvirus oraz Windowsowego Firewalla
(Memtest był zapuszczany przez 9 godzin i nic niestety nie znalazł)
Wrzucam oczywiscie zapis mini dump jaki został zrobiony.

Kod: Zaznacz cały

*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1E, {0, 0, 0, 0}

Probably caused by : ntkrnlmp.exe ( nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+e )

Followup: MachineOwner
---------

3: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED (1e)
This is a very common bugcheck. Usually the exception address pinpoints
the driver/function that caused the problem. Always note this address
as well as the link date of the driver/image that contains this address.
Arguments:
Arg1: 0000000000000000, The exception code that was not handled
Arg2: 0000000000000000, The address that the exception occurred at
Arg3: 0000000000000000, Parameter 0 of the exception
Arg4: 0000000000000000, Parameter 1 of the exception

Debugging Details:
------------------


EXCEPTION_CODE: (Win32) 0 (0) - Operacja uko czona pomy lnie.

FAULTING_IP:
+0
00000000`00000000 ?? ???

EXCEPTION_PARAMETER1: 0000000000000000

EXCEPTION_PARAMETER2: 0000000000000000

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR: 0x1E

PROCESS_NAME: System

CURRENT_IRQL: 0

EXCEPTION_RECORD: fffff88002ffdab8 -- (.exr 0xfffff88002ffdab8)
ExceptionAddress: fffff80002e92fc3 (nt!PoIdle+0x0000000000000433)
ExceptionCode: c0000005 (Access violation)
ExceptionFlags: 00000000
NumberParameters: 2
Parameter[0]: 0000000000000000
Parameter[1]: ffffffffffffffff
Attempt to read from address ffffffffffffffff

TRAP_FRAME: fffff88002ffdb60 -- (.trap 0xfffff88002ffdb60)
NOTE: The trap frame does not contain all registers.
Some register values may be zeroed or incorrect.
rax=00000000a29b9dc2 rbx=0000000000000000 rcx=0000000000000001
rdx=0000028a00000000 rsi=0000000000000000 rdi=0000000000000000
rip=fffff80002e92fc3 rsp=fffff88002ffdcf8 rbp=0000000000000000
r8=0000000000000000 r9=00000000002fd827 r10=000000000000fa79
r11=fffff8800b9899b0 r12=0000000000000000 r13=0000000000000000
r14=0000000000000000 r15=0000000000000000
iopl=0 nv up ei ng nz na po nc
nt!PoIdle+0x433:
fffff800`02e92fc3 c3 ret
Resetting default scope

LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff80002e7d2ee to fffff80002e85590

STACK_TEXT:
fffff880`02ffcba8 fffff800`02e7d2ee : 00000000`00000000 00000000`00000000 fffff880`02ffd320 fffff800`02eb2524 : nt!KeBugCheck
fffff880`02ffcbb0 fffff800`02eab2dd : fffff800`03093744 fffff800`02fd4a40 fffff800`02e15000 fffff880`02ffdab8 : nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+0xe
fffff880`02ffcbe0 fffff800`02eb2950 : fffff800`02fd4b0c fffff880`02ffcc58 fffff880`02ffdab8 fffff800`02e15000 : nt!RtlpExecuteHandlerForException+0xd
fffff880`02ffcc10 fffff800`02ebf8cf : fffff880`02ffdab8 fffff880`02ffd320 fffff880`00000000 fffffa80`0adeb560 : nt!RtlDispatchException+0x410
fffff880`02ffd2f0 fffff800`02e84c02 : fffff880`02ffdab8 fffff880`02fd5180 fffff880`02ffdb60 fffffa80`091d5d40 : nt!KiDispatchException+0x16f
fffff880`02ffd980 fffff800`02e8350a : 00000000`00000000 fffffa80`090a2040 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiExceptionDispatch+0xc2
fffff880`02ffdb60 fffff800`02e92fc3 : 400000c2`400000c1 0000001e`400000c3 00000000`8b32689f 00000000`00000010 : nt!KiGeneralProtectionFault+0x10a
fffff880`02ffdcf8 400000c2`400000c1 : 0000001e`400000c3 00000000`8b32689f 00000000`00000010 00000000`00000212 : nt!PoIdle+0x433
fffff880`02ffdd00 0000001e`400000c3 : 00000000`8b32689f 00000000`00000010 00000000`00000212 fffff880`02ffdd38 : 0x400000c2`400000c1
fffff880`02ffdd08 00000000`8b32689f : 00000000`00000010 00000000`00000212 fffff880`02ffdd38 00000000`00000018 : 0x1e`400000c3
fffff880`02ffdd10 00000000`00000010 : 00000000`00000212 fffff880`02ffdd38 00000000`00000018 fffff880`02ffdd40 : 0x8b32689f
fffff880`02ffdd18 00000000`00000212 : fffff880`02ffdd38 00000000`00000018 fffff880`02ffdd40 fffff800`02e8b842 : 0x10
fffff880`02ffdd20 fffff880`02ffdd38 : 00000000`00000018 fffff880`02ffdd40 fffff800`02e8b842 fffff880`02fd9f40 : 0x212
fffff880`02ffdd28 00000000`00000018 : fffff880`02ffdd40 fffff800`02e8b842 fffff880`02fd9f40 fffffa80`06bae5f0 : 0xfffff880`02ffdd38
fffff880`02ffdd30 fffff880`02ffdd40 : fffff800`02e8b842 fffff880`02fd9f40 fffffa80`06bae5f0 00000000`00000001 : 0x18
fffff880`02ffdd38 fffff800`02e8b842 : fffff880`02fd9f40 fffffa80`06bae5f0 00000000`00000001 00000000`00000000 : 0xfffff880`02ffdd40
fffff880`02ffdd40 fffff800`02e8dd5c : fffff880`02fd5180 fffff880`00000000 00000000`00000000 fffff880`052af588 : nt!SwapContext_PatchXSave+0x9f
fffff880`02ffdd80 00000000`00000000 : fffff880`02ffe000 fffff880`02ff8000 fffff880`02ffdd40 00000000`00000000 : nt!KiIdleLoop+0x2c


STACK_COMMAND: kb

FOLLOWUP_IP:
nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+e
fffff800`02e7d2ee 90 nop

SYMBOL_STACK_INDEX: 1

SYMBOL_NAME: nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+e

FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 4e02aa44

FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x1E_nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+e

BUCKET_ID: X64_0x1E_nt!KiKernelCalloutExceptionHandler+e

Followup: MachineOwner

konto_usuniete

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:14

Przeinstaluj sterownik do grafiki. Odinstaluj stary przeczyść rejestr CCleaner, pobierz nowy sterownik ze strony producenta i zainstaluj, uruchom komputer.

Nie masz innych plików .DUMP ?

A, jeszcze możesz pobrać program Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników i wrzucić screen na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a tu dać linka.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 16:19 przez konto_usuniete, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:24

KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED (1e)
Używam Norton Antyvirus oraz Windowsowego Firewalla

Sprawdź na wyłączonym antywirusie Norton...
Nie będzie problemów to odinstaluj, przeczyść dokładnie komputer i zainstaluj inny np :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
avast! Free Antivirus - zapoznanie i konfiguracja
Jeżeli masz "Asus Data Security Manager" (nie widzę) - odinstaluj.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

usal

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2011, 18:13

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:31

Niestety jest to jedyny plik .dump gdyż jak już mówiłem zdarzyło się to może ze 2 razy(gdzie przy pierwszym miałem wyłączony kompletnie zrzut jądra systemu),czytałem sporo o problemach win 7 z antywirusami więc zmieniłem go z Aviry na Nortona , oraz wyrzuciłem i zainstalowałem najnowsze sterowniki podzespołów dostępne na stronie(czyszczenie rejestru ze zbędnych kluczy załatwił Driver Sweeper). Niestety dzisiaj znów się to samo pojawiło.

@Xman niestety nie posiadam Asus Data Security Manager, więc nie mam jak go wyrzucić:D

Screen z BlueScreenView
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:36

wyrzuciłem i zainstalowałem najnowsze sterowniki podzespołów dostępne na stronie(czyszczenie rejestru ze zbędnych kluczy załatwił Driver Sweeper). Niestety dzisiaj znów się to samo pojawiło.

Starsze sterowniki bywają nieraz lepsze ;)
Zainstalowałeś Chipset ?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jaką masz kartę graficzną ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

usal

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2011, 18:13

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:38

Xman nazwa karty w 1 poście ;] Windforce 6850 Gigabyte , sterowniki od chipsetu również mam zainstalowane.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:42

Skorzystaj z tej wyszukiwarki i sprawdź inne wersje sterowników do karty graficznej :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

usal

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2011, 18:13

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:43

Eee kolego pomyliły Ci sie firmy:] 6850 jest firmy AMD.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 16:52

Faktycznie ;)
Sprawdź te sterowniki :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

konto_usuniete

Sporadyczny BSOD

Post14 paź 2011, 17:37

usal pisze:Screen z BlueScreenView
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Na temat tego "KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED" znalazłem jeszcze o sterownikach do sieci, możesz je przeinstalować.

Posiadasz płytę z systemem ?
Jeśli tak to wykonaj, uruchom z niej komputer, postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie, podczas wyświetlenia się ekranu, aby móc zainstalować system naciśnij na dole Napraw Komputer, przejdź do Wiersza Polecenia i wpisz: sfc /Scannow, Enter.

Jeśli nie masz płyty to wykonaj to na systemie: Start > w wyszukiwarkę wpisz CMD > uruchom jako administrator > wpisz sfc /Scannow > Enter > Czekaj na koniec skanowania.

Nie wiem, ale chyba też nie obejdzie się od sprawdzania dysku programem HD Tune. Przeskanuj w zakładce Error Scan i Health.



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości