Ustawianie jakości kolorów ekranu

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Rysbar

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2009, 20:03
Lokalizacja: Toruń

Ustawianie jakości kolorów ekranu

Post29 kwie 2009, 20:36

Witam szanownych Państwa. Jestem początkującym userem, mimo znacznie zaawansowanego wieku. Nie mogę/lub też jeszcze nie umiem/ ustawić kolorów. Monitor Plug and Play na NVIDIA GeForce 8400GS. Po włączeniu komputera wszystko ładuje się normalnie/tak jak powinno być/. Wyświetla się tapeta, ukazują ikony.Po dwóch sekundach następuje automatyczne "mrugnięcie" ekranu i pasek zadań na dole ekranu przyjmuje kolor ciemnoniebieski, a na ekranie widać jakgdyby siatkę rastrową. Po kliku PPM w pusty obszar ekranu,właściwości, ustawienia: w polu jakość kolorów widnieje "Najniższe/8 bitów/". Ustawiam na "Najwyższe /32 bity/ przy rozdzielczości 1280x1024 pikseli. zastosuj i OK. Monitor ożywa i jest dobrze podczas pracy/niejednokrotnie kilkugodzinnej/. Po wyłączeniu komputera poprzez Start, Wyłącz komputer i Wyłącz, a następnie po ponownym uruchomieniu, opisana sytuacja powtarza się. W czym może być problem. Czy mógłby ktoś pouczyć w tym temacie. Bardzo o to proszę i serdecznie dziękuję ewentualnym udzielającym się. Rysbar

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21399
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Ustawianie jakości kolorów ekranu

Post29 kwie 2009, 20:52

Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Rysbar

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2009, 20:03
Lokalizacja: Toruń

Re: Ustawianie jakości kolorów ekranu

Post30 kwie 2009, 01:09

cosik_ktosik pisze:Zainstaluj te sterowniki: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zastosowałem poradę tzn.odinstalowałem stary sterownik i zainstalowałem podany sterownik ze strony NVIDII, jednakże to nie rozwiązało problemu. Nadal nie wiem co jest przyczyną błędu. Jakieś inne sugestie? Rysbar.

2 post