Addition
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sty 2015, 12:35
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Dołącz mi fixlog.txt który wyskoczy po użyciu skrypta z FRST.
CloseProcesses:
R1 {f2944598-b89f-4e10-b544-5173761572df}w64; C:\Windows\System32\drivers\{f2944598-b89f-4e10-b544-5173761572df}w64.sys [48784 2015-01-29] (StdLib)
S1 aswKbd; \??\C:\Windows\system32\drivers\aswKbd.sys [X]
U3 tmlwf;
U3 tmwfp;
FF StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - firefox.exe
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\omiga-plus.xml
C:\Users\MARTA\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dmhrxtsg.default\user.js
FF DefaultSearchEngine: omiga-plus
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {438FAE3E-BDEF-44D3-AB8B-0C7C8350DF59} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {EE2AC4E5-B0B0-4EC6-88A9-BCA1A32AB107} - No File
BHO-x32: No Name -> {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} -> No File
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKLM-x32 - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7ASUT
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {8EA005B8-20FF-40AD-B473-3E655858524D} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&r=401
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL =
SearchScopes: HKCU - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKCU - {8EA005B8-20FF-40AD-B473-3E655858524D} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&r=401
SearchScopes: HKCU - {C815D54F-2688-4E24-ACE1-7A0649C3A8B7} URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników{searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=^RY&apn_dtid=^YYYYYY^V2^PL&apn_uid=80b7acb2-3edc-4bb4-8074-e17c8a054c6d&apn_sauid=FB7CE6D6-6339-43AA-9311-599BDD2595CB
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
BootExecute: autocheck autochk * sdnclean64.exe
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt1 -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt2 -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt3 -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: DropboxExt4 -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
R2 Util ace race; C:\Program Files (x86)\ace race\bin\utilacerace.exe [664816 2015-01-31] ()
R2 Update ace race; C:\Program Files (x86)\ace race\updateacerace.exe [664816 2015-01-31] ()
2015-01-31 13:43 - 2015-01-29 23:36 - 00048784 _____ (StdLib) C:\Windows\system32\Drivers\{f2944598-b89f-4e10-b544-5173761572df}w64.sys
2015-01-31 13:34 - 2015-01-31 13:42 - 00000000 ____D () C:\Program Files (x86)\ace race
2015-01-11 23:33 - 2015-01-11 23:33 - 00000000 __SHD () C:\Users\MARTA\AppData\Local\EmieUserList
2015-01-11 23:33 - 2015-01-11 23:33 - 00000000 __SHD () C:\Users\MARTA\AppData\Local\EmieSiteList
2015-01-11 23:33 - 2015-01-11 23:33 - 00000000 __SHD () C:\Users\MARTA\AppData\Local\EmieBrowserModeList
2015-01-11 21:39 - 2015-01-11 21:39 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\b5e51a2800001e7c
Emptytemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST. Dołącz mi fixlog.txt który wyskoczy po użyciu skrypta z FRST.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sty 2015, 12:35
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
W AdwCleaner nie ma raportu S, jest S0 i S1
S0
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
S1
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JTR
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
S0
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
S1
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JTR
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
Czy system jeszcze zamula?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sty 2015, 12:35
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
Wszystko chodzi sprawnie, nawet youtube nie tnie. Dziękuję za pomoc.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sty 2015, 12:35
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
DelFix log
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes log
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Laptop jakby zacinał (chwilowe przestoje).
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Malwarebytes log
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Laptop jakby zacinał (chwilowe przestoje).
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
Usuń to co wykrył MBAM.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30 sty 2015, 12:35
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
Dałam bezmyślnie do kwarantanny przed twoim wpisem. Czy można to cofnąć?
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie logów. Windows7 zamula
O to mi wlasnie chodzilo
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości