Jeszcze nie zaszkodzi :
1. Przeczyść komputer programem
CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników2. Start -> Panel sterowania -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN...
zaznacz
Automatycznie wykryj ustawienia - OK - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników3. Panel sterowania -> Połączenia sieciowe -> kliknij na połączenie sieciowe -> PPM /prawym przyciskiem myszki/ Właściwości -> znajdź Protokół internetowy (TCP/IP) -> kliknij Właściwości -> sprawdź czy masz wpisane odpowiednie dane.
Użyj następujących adresów serwerów DNS :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówOK - OK.
Sprawdź na innych
DNS-ach :
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
Sprawdź czy w Menedżerze urządzeń nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania...
Przeskanuj komputer programem
Malwarebytes Anti-Malware.
Pełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware.
Jeżeli wykaże wirusy to wrzuć z niego logi.
Dodatkowo :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.htmlNic nie pomoże to pozostaje interwencja u dostawcy internetu.