BlueConnect - brak połączenia z internetem

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 08:19

JA TO SIE MAM.JAK NIE UROK TO POłąCZENIE GINIE.MAM BLUECONNECT W SIECI ERA.JEST ZASIęG A INTERNET SIę rozłącza.CO SIę DZIEJE??? :shock:

Nie używa się kapitalików w postach / rokko
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 11:08 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto kapitaliki, poprawiono błędy ortograficzne

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 11:12

W pierwszej kolejności przejdź do właściwości połączenia GSM, PPM na połączeniu -> Właściwości
Na zakładce Opcje sprawdź czy aby nie jest ustawiona funkcja rozłączająca połączenie po określonym czasie bezczynności, jeżeli tak zmień ją na Nigdy.

Po drugie sprawdź zasięg sieci GSM przy pomocy programu TopNetInfo lub ręcznie odpytując modem w hyperterminalu.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 11:59

DOBRZE ALE GDZIE MAM WEJSC W TE WLASCIWOSCI.

Ile razy mam mówić żebyś nie pisała z włączonym Caps Lockiem. Pisanie wielkimi literami oznacza krzyk i takim osobom mało kto chce pomagać. Więc albo będziesz pisać normalnie albo nici z pomocy.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 12:07 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto kapitaliki

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 12:09

Napisałem wyżej, wchodzisz we właściwości swojego połączenia i patrzysz na tę opcję którą wskazałem.

Start => Panel sterowania => Połączenia sieciowe
Prawy Przycisk Myszy na połączeniu blueconnect => Właściwości
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 12:29

dziekuje ale nic z tego rozlancza sie dalej

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 12:33

A czy łączysz się przez aplikację Blueconnect Manager? Czy normalnie tworzone było połączenie Dial-Up?
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 13:43

otwieram normalnie polaczenie.i rozlancza sie nawet w momencie gdy bluconet jest wlaczony.

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 13:55

Dobra czyli kwestie menedżera mamy załatwioną

Sygnał był sprawdzany czy nie? Wszystko na to wskazuje że lipny sygnał musisz mieć i wtedy będzie rozłączać.

Sprawdź używając hyperterminalu lub aplikacji TopNetInfo. Tutaj opisywałem jak tego dokonać => Pomiar siły sygnału sieci GSM
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 17:04

zrobilam tak jak kazales lecz niestety niemozna skonfigurowac,a w ustawieniach jest napisane ze nieustawiono komunikacj AT.wiec,co jest nie tak/

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 17:16

Jeżeli postępowałaś zgodnie z poradnikiem powinnaś uzyskać siłę sygnału, wszystko dokładnie opisałem ale jeszcze raz powtórzę.

1) Po uruchomieniu programu klikasz Ustawienia
2) Z menu po lewej wybierz Komunikacja AT i PIN
3) Wybierz odpowiedni "Port do komunikacji z modemem przy pomocy poleceń AT" a następnie postaw ptaszek przy opcji Komunikacja AT (widoczny poziom sygnału, moc, BTS, dane sieci)
4) Zamknij
5) W oknie głównym w lewym dolnym rogu będzie siła sygnału sieci wyrażona w CSQ oraz dBm.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 18:02

zrozumialam wszystko i postepowalam zgodnie z twoimi wskazowkami,lecz gdy chce postawic ptaszka to pojawia mi sie komunikat NIE UDALO SIE OTWOZYC PORTU

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 18:06

Ponieważ zły port COM wybrałaś. Wybierz z listy inny port COM i ponów operację. Jaki port COM wykorzystuje modem i jak to sprawdzić pisze we wcześniejszym poradniku który podałem. Próbuj do skutku, działać musi.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 18:35

sa tylko 2 porty,ale zaden nie dziala.ale gdy we wlasciwosciach odznaczylam modem,jest tylko 1 opcja HUAWAI Mobile Connect-3G Modem nic innego niema

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 18:45

Przy modemie Huawei możesz mieć do wyboru opcję taką:
COMx: Port HUAWEI Mobile Connect - 3G PC UI Interface (COMx)

Wybierasz ją, później ptaszkujesz komunikację AT i już.

Jeżeli będzie wciąż problem rozłącz się z internetem i ponów operację (przy rozłączonym internecie).
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

katrunka28

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:49

BlueConnect - brak połączenia z internetem

Post22 sty 2010, 19:19

Dziekuje slonce bardzo. moc syg. -71dBm,67%CSQ21 BTS:nie ustawiono tak mi pokazuje



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości