BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Jeżeli tak blisko są nadajniki to aż dziw bierze że są u Ciebie ogromne zaniki sygnału. Coś u Ciebie w domu musi tłumić/rozpraszać sygnał. Dla pewności musiałbyś jeszcze sprawdzić na innym modemie, jak prezentuje się siła sygnału (o ile posiadasz taką możliwość). Dodatkowo, na dworze sprawdź siłę sygnału na tym obecnym modemie który posiadasz.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości