BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 20:59

Witam jestem nowy i mam problem posiadam Windows Vista kupiłem dziś nowy laptop i zainstalowałem BlueConnecta z ery wpisałem hasłu i gdy biorę połącz po chwili wyskakuje mi błąd "Połączenie nie powiodło się [0x84000002] " wie ktoś może jak to zrobić żeby go nie było?(Płyty żadnej nie było)
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 21:02 przez me@djohnsc, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłem tytuł

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 21:32

Jakiego modemu używasz?

Czy do połączenia użyłeś aplikacji dostarczonej przez Erę, czyli Blueconnect Manager?
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 21:46

Juz Ci mowie :) BlueConnect Globe Trotter chyba to :)

-- Dzisiaj, 21:48 --

A modem nie wiem xD

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 21:52

No ok, używasz ich softu do połączenia? BC Manager jak wyżej, czy w tym przypadku Globetrotter Connect?

Wszystko na to wygląda, że łączysz się przez aplikację kliencką, jeżeli tak to spróbuj użyć aplikacji Top_netinfo i przez nią zestawić połączenie z siecią.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 21:54

Nie wiem jak dokońca jakaś instrukcja :) heh

-- Dzisiaj, 21:58 --

napisz na moje gg ******** będzie łatwiej :P

Pomagajmy sobie na forum, ponieważ inne osoby mogą z tego skorzystać w przyszłości o ile uda się rozwiązać problem.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 22:11 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunieto numer gg

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 22:05

Zobacz na stronie z programem.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 22:06

Teraz nie wyskoczył błąd ale nie mogę sie połączyć z żadną stroną ;/

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post23 wrz 2009, 22:19

Modem jest wykrywany w ogóle przez system? Po podłączeniu jest prawidłowo identyfikowany? Nie ma wykrzykników lub pytajników w menedżer urządzeń? (Start -> Uruchom -> devmgmt.msc i zaznacz pokazywanie ukrytych urządzeń w menu Widok).
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post24 wrz 2009, 16:42

Działa ale strasznie muli wiecie może o co chodzi?ściąga po 6-8 kb/s

-- Dzisiaj, 17:39 --

A teraz pisze brak połączenia

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post24 wrz 2009, 18:24

A teraz pisze brak połączenia

Widocznie Masz bardzo słaby sygnał.

Trzeba by sprawdzić na jakim poziomie się on kształtuje. Coś więcej o mierzeniu siły sygnału sieci GSM znajdziesz tutaj => viewtopic.php?f=18&t=3552

W Top_netinfo po podłączeniu modemu, wybraniu odpowiedniego portu COM i zaznaczeniu opcji komunikacji AT w menu Ustawienia w oknie głównym będziesz widział siłę sygnału (lewy dolny róg aplikacji).

Można też ręcznie odpytać modem w hyperterminalu jaka jest aktualna siła sygnału sieci GSM.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post24 wrz 2009, 18:30

Wytłumacz mi bardziej :P o co biega :) nie wiem o co chodzi wczoraj połączyło dzisiajnie...

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post24 wrz 2009, 19:19

Jest wiele przyczyn tego rozłączania np:
1) Słaby sygnał sieci GSM

2) Przeładowanie BTS-a (za dużo osób podłączonych jednocześnie)

3) Z winy operatora np. konserwacja nadajnika

Siła sygnału też uwarunkowana jest warunkami atmosferycznymi oraz zakłóceniami. Potencjalne rozwiązanie: zaopatrzenie się w zewnętrzną antenę GSM.

-----------------------------------------------

Jak odczytać sygnał sieci GSM?

1) Podłącz modem

2) Uruchom program Top_netinfo

3) W programie Ustawienia => Komunikacja AT i PIN

4) W polu Port do komunikacji z modemem przy pomocy poleceń AT: wybierz z listy odpowiedni port COM.

Jak uzyskać informacje o porcie COM? Który port wykorzystuje modem? Jak zmienić port COM?

> Przejdź do Start => Uruchom => devmgmt.msc
> Rozwiń gałąź modemy, powinny być tam wpisy lub wpis z nazwą modemu
> PPM na wpisie => Właściwości
> Przejdź na zakładkę Zaawansowane i wybierz przycisk zaawansowanej konfiguracji portów.
> Na samym dole w polu COM Port Number ( Numer portu COM) odczytasz bieżący numer portu, z którego korzysta Twój modem.

5) Następnie zaznacz opcję Komunikacja AT (widoczny poziom sygnału, moc, BTS, dane sieci

6) Zamknij okno Ustawienia.

7) W oknie głównym aplikacji, w lewym dolnym rogu będzie informacja o mocy sygnału oraz dane na temat BTS, z którym aktualnie jesteś połączony (lokalizacja nadajnika).

8) Odczytaj siłę sygnału i podaj na forum.

Rozszerzona wersja instrukcji tutaj => Pomiar siły sygnału sieci GSM
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post25 wrz 2009, 20:27

Pisze brak sygnału

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post25 wrz 2009, 21:48

Czyli jednym słowem kiszka. Bez anteny zewnętrznej chyba się nie obejdzie.

Sprawdź gdzie jest najbliższy BTS Ery w Twojej okolicy. Wykaz nadajników znajdziesz na stronie => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Możesz pobrać bazę danych nadajników GSM w postaci pliku i przeglądać to offline. Więcej informacji tutaj => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

Nieweglo

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56

BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]

Post02 paź 2009, 09:11

Znalazło mi

Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era; Znaleziono: 2 | [1]


Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Bema 38 - Elewator Elewarr
Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Grota Roweckiego 1 - Starostwo Powiatowe

Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era Znaleziono: 2

Teraz tak Elewarr jest z 3 km odemnie :) a Starostwo z 300 m ;]



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości