Częste rozłączanie internetu

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
TeQziom

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2017, 03:04

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 06:08

Witam, mam problem od 2 tygodni wywala mi neta czy to jestem na yt czy gram w grę lub oglądam jakiś film albo siedze na skypie ;/ i chce dodać że od 2 dni męczę sie z wirusem PUP.Optional.InstallCore i nie wiem jak się go pozbyć tutaj wklejam Frst i Addition mam nadzieje że ktoś mi pomoże z tym ;/


Addition Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

FRST Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 19 mar 2017, 06:08 przez XMan, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: korekta tytułu tematu, wrzucone logi więc przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

electrolux

Ekspert
Posty: 319
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 08:13

rogram FilesNVIDIA CorporationNvContainerlibprotobuf

Log Addition.txt jest zniekształcony, a więc bezużyteczny.
Na "wklejto" trzeba wklejać tekst, a nie plik.

1) Spróbuj odinstalować ten program:
Yahoo! Search (HKUS-1-5-21-4164336666-3673481198-3475658956-1001...Yahoo! Search) (Version: - Pay-By-Ads) <==== UWAGA


2) Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SKANUJ (SCAN), a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk OCZYŚĆ (CLEANING), to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego "C"

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:
HKLM\...\Winlogon: [Userinit] C:\Windows\SysWOW64\userinit.exe,
HKU\S-1-5-21-4164336666-3673481198-3475658956-1001\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\Dariusz\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-05] (© 2015 Microsoft Corporation)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
GroupPolicyScripts: Ograniczenia <======= UWAGA
GroupPolicyScripts-x32: Ograniczenia <======= UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4} - Brak pliku
Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {B821BF60-5C2D-41EB-92DC-3E4CCD3A22E4} - Brak pliku
FF SearchPlugin: C:\Users\Dariusz\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h50b80ps.default\searchplugins\bing-.xml [2016-06-14]
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

4) Zrób nowe logi FRST.
Przed skanem zaznacz "Addition.txt" oraz "Shortcut.txt".
.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 08:44

Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

TeQziom

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2017, 03:04

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 18:14


electrolux

Ekspert
Posty: 319
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 20:27

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
S3 panda_url_filteringd; \??\C:\ProgramData\Panda Security URL Filtering\panda_url_filteringd.sys [X]
S2 panda_url_filteringService; C:\ProgramData\Panda Security URL Filtering\Panda_URL_Filteringb.exe -- [X]
Task: {05B06EB8-EC3D-46F2-A942-0B7A19F75216} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {0EC36EF1-2082-46C7-B614-71D1BC613617} - \Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-4164336666-3673481198-3475658956-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {1413E7F6-9287-4AF7-B956-06EC48800568} - \User_Feed_Synchronization-{51359E9E-13F5-4247-97FE-7701FCB28C6C} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {1AC628FE-3D38-4A8E-AF77-5E638BAA3FDA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
TTask: {352E6CA0-7314-4DF4-89C4-682368D80D57} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Workplace Join\Automatic-Workplace-Join => %SystemRoot%\System32\AutoWorkplace.exe
Task: {3831BDDE-F2DF-430B-8B54-25A6E5A7B4EE} - \NvTmMon_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3B545BBF-06C0-4399-9E41-87D92628870E} - \RtHDVBg -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {46F55748-E4A4-4DB1-ACF5-C3FF789C72FB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {47693D95-A789-4D5B-9D59-37CEDAC45C2D} - System32\Tasks\ASUS Live Update1 => C:\Program Files (x86)
Task: {4A1B34BD-1B2D-4FB0-93A7-76F7A7EC13AB} - \P4GIntlCtrl -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4BE4A13A-61BF-4788-9851-5B1A0359EEA1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4F248C56-C2A1-4605-8835-351442EFC183} - \NvProfileUpdaterOnLogon_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {51956367-9336-4CE3-9777-162BD521700B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5805DE0F-6BB4-4799-AD24-806A9DE6F8F9} - \NvProfileUpdaterDaily_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {58EB1CBF-E1CD-4C39-B578-DAE9EDEA10DB} - \GenericSettingsHandler\Windows-Credentials\RetrySyncTask_for_S-1-5-21-4164336666-3673481198-3475658956-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6167C63D-6819-412B-9BA8-9D2E3F34D4F4} - \{45C67D11-A3E2-47EA-B9A2-8BA5FAC5E0C0} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6721834D-6748-414C-ACA7-459AB4FCEB2C} - \RTKCPL -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {67E5F653-CD22-4EA4-B11E-D622A2DA20E1} - \OneDrive Standalone Update Task -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6B0C1A01-5378-4EBB-BA08-BFAB5838BD5B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {80271FB1-FF98-446C-8015-2436A15B8C37} - \NvTmRepOnLogon_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8BBB60D6-2420-4EAE-8009-778E8079F987} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8EAD02FE-A0A3-4C7A-B56E-5CE81EF0FB89} - System32\Tasks\ASUS Live Update2 => C:\Program Files (x86)
Task: {8ED5E161-F05B-431D-97D3-6CC576560624} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8FC8F47E-4EF2-4246-ABFD-1CC0D72E0468} - \NvTmRep_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9EB2F077-155B-44CB-A255-EAF0D4B0E0F8} - \UMonitor Task -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A2641C20-1C07-4C23-8C45-CF5BA051EB9E} - \OneDrive Standalone Update Task v2 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {AE8833F0-9E00-4106-BAAF-ECD1B3742ACF} - \CreateChoiceProcessTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B67E103C-EE90-4E16-8586-ED993560B65A} - \GoogleUpdateTaskMachineUA -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C7B4C697-E581-487E-81E7-4EED1B3A8F5B} - \GoogleUpdateTaskMachineCore -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C8CE2346-ABD0-4E91-9DDB-A624D598072D} - \NvNodeLauncher_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CFB1E4F9-D828-4BE7-9F66-ED469275D5D2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E34BDD2E-AFE0-4AFB-BB27-5869CD068113} - \NvDriverUpdateCheckDaily_{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8} -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F32AE4F6-CD6C-48FF-9797-921B7A1F03F6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F51A294E-BA81-4C67-B072-B8624DD9CB4B} - \Optimize Start Menu Cache Files-S-1-5-21-4164336666-3673481198-3475658956-500 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {FF8B2D4F-E1E9-4910-B305-4E1E9D6935C3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

Napisz, czy sytuacja się poprawiła?
.

TeQziom

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2017, 03:04

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 20:54

zrobiłem wszystko jak kazałeś i dalej wywala neta ;/ czyli to moze być problem od dostawcy neta ?

electrolux

Ekspert
Posty: 319
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 20:58

Napisałem do Moderatora, by spowrotem temat przesunął do działu, w którym był.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Częste rozłączanie internetu

Post19 mar 2017, 23:38

Przeniosłem temat z działu Bezpieczeństwo :arrow: Sieci komputerowe.

-- 19 mar 2017, o 23:34 --

Zaglądałeś do Menadżera urządzeń czy nie ma czasami żółtych wykrzykników lub znaków zapytania ?
Tak jest na każdej przeglądarce ?
Sprawdzałeś inne DNS-y ?
Kto jest dostawcą internetu ?
Masz modem/router ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości