Internet bezprzewodowy do laptopa - iPlus

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
kemot00

Użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 11 sty 2009, 14:43
Lokalizacja: Suwałki

Internet bezprzewodowy do laptopa - iPlus

Post12 sie 2009, 13:33

Hej, jestem kompletnie zielony.. na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników nie za bardzo rozumiem o co chodzi..
mam zamiar wybrać: # iPlus USB Huawei E272 HSPA 7,2 Mb/s już za 10 zł, zamiast 60 zł! .. to bd plamic 60zł co miesiąc??? czy jak?
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 13:55 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono błędy w pisowni, zmieniono tytuł
Procesor: DualCore AMD Athlon 64 X2 2,19GHz 4200+
Płyty główna: MSI K9N Neo v2/v3
Pamięć RAM: 3,00GB
Windows: Windows 7 Ultimate
GPU: NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB)
HDD: Seagate (250GB)

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4082
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Internet do Laptopa

Post12 sie 2009, 13:53

Wpierw to ja radzę kupić startówkę iPlusa lub jakiegokolwiek innego operatora i sprawdzić jaki będziesz miał uciąg, żeby później nie było rozczarowań. Oczywiście w ostateczności zawsze można dokupić antenę zewnętrzną i podpiąć ją do modemu (o ile posiada odpowiednie złącze antenowe).
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

kemot00

Użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 11 sty 2009, 14:43
Lokalizacja: Suwałki

Internet bezprzewodowy do laptopa - iPlus

Post12 sie 2009, 14:03

aa i czyli mam podłączyć z Bluetooth z programem? zobaczę.. kupię za 10zł.
Procesor: DualCore AMD Athlon 64 X2 2,19GHz 4200+
Płyty główna: MSI K9N Neo v2/v3
Pamięć RAM: 3,00GB
Windows: Windows 7 Ultimate