Podgląd z kamery przez internet.

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
RobertMartyniuk75

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2012, 20:40

Podgląd z kamery przez internet.

Post20 mar 2012, 20:42

Czy istnieje możliwość stworzenie niedużego monitoringu złożonego z maksymalnie dwóch kamer, tak aby móc oglądać co się dzieje w danym pomieszczeniu będąc zupełnie w innym miejscu? Chodzi mi tutaj o podgląd z kamery przez internet.

Jaki jest koszt kupna takiej kamery? Może ktoś się orientuje w tych sprawach bo ja jestem totalnie zielony.

Awatar użytkownika
voluu

Ekspert
Posty: 1061
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:47
Kontaktowanie:

Podgląd z kamery przez internet.

Post20 mar 2012, 21:18

Chcesz je podłączyć do komputera czy do rejestratora (podobny do odtwarzaca VHS)?
Jeśli opcja pierwsza: poczytaj o programie WebCam Spy.
Jeśli opcja druga: to coś w stylu tego, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Obrazek
Sounds Better

Indoor: AKG K514 + Denon PMA-480R
Outdoor: SoundMagic PL10 + Sansa Clip+

Awatar użytkownika
Lena

Globalny Moderator
Posty: 4554
Rejestracja: 10 lut 2009, 19:42
Lokalizacja: Sz-n

Podgląd z kamery przez internet.

Post21 mar 2012, 14:10

2 kamerki IP załatwią sprawę. Mieliśmy na testach takie urządzenie: http://www.hotfix.pl/recenzja-compro-ip70-hd-r27.htm
posiada ono oprogramowanie do zdalnego monitoringu

IwanSokolowski69

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 04 kwie 2012, 21:06

Podgląd z kamery przez internet.

Post05 kwie 2012, 00:18