Wolnoładujące się strony internetowe

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
mufi85

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2017, 18:59

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 08:19

Witam.
Temat już się pojawiał na przestrzeni czasu.
Strony ładują się wolno lub bardzo wolno a nawet wcale. Jak się nie chcą ładować to wyskakuje komunikat o limicie czasu, sporadycznie o braku połączenia z DNS (majstrowałem z różnymi serwerami, obecnie mam automatyczny z TP s.a.)
Czasami jest ok, potem znowu muli.
Neta mam 10MGb bit/s z Neostrady
Dotyczy wszystkich przeglądarek.
PC podłączony na kablu
Skanowałem AdwCleaner i Avastem
Win 10 64bit


FRST Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

OTL Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL Extras Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Proszę o pomoc.

Maciek.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2017, 08:19 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

electrolux

Ekspert
Posty: 145
Rejestracja: 06 lut 2017, 00:26

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 11:19

Nie ma tu żadnej infekcji.

Tylko kosmetyka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Task: {FB3D8524-A80D-4C42-859C-51BB6E158243} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {FEF2A49A-EA37-4F6F-8FE5-AF10B2172F4B} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-798145631-980665511-9262539-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B1FAB526-03FE-45B9-AA87-E1BE21965A25} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {BB957BA4-B117-40A3-BF2C-88464322C42B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {BD4ED37A-FD21-43AA-B843-B65A7DD17844} - System32\Tasks\{C133D85C-EB45-4E9F-9819-69B80FC428DA} => pcalua.exe -a F:\Cossacks2Setup.exe -d F:\
Task: {E3490123-4A7E-4A9E-9309-F0154FD56BE4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A1282CA5-15EB-4973-868B-9F7AAEE8A8B3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {914B4170-9FBF-40EA-8383-3F12F2111B36} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6733D595-4F92-4EF5-8C3A-B087D686686D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6C5C4705-0F99-41E1-BD4A-FB0D88F58E40} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {84DF3FF8-AFBA-42BA-88B5-31BCCFE796DF} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5CBDD4C5-4DFA-4629-891E-36A2DD88BEAD} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2828F7E6-F2B3-4D82-B46D-08D63D571135} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {352E6CA0-7314-4DF4-89C4-682368D80D57} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Workplace Join\Automatic-Workplace-Join => %SystemRoot%\System32\AutoWorkplace.exe
Task: {65AA024E-0E91-46F4-A5B0-3E58ABADB5DE} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
GroupPolicy-x32: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0001.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0002.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0001.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0003.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0002.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0004.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0003.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0005.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0006.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0005.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0007.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0006.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0008.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0007.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0009.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0008.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0010.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0009.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0011.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0010.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0012.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0011.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0013.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0012.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\sc\hstr_0014.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0013.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0001.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0002.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0003.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0006.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0004.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0005.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0006.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0006.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0009.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0007.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0008.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0006.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0009.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0010.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0010.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0004.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0011.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0006.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0012.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0010.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0013.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0011.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0014.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0012.jpg (Brak pliku)
C:\Users\pc\AppData\Roaming\Canon\MP Navigator EX V10\history\ap\hstr_0015.lnk -> C:\Users\pc\Desktop\2014_07_22\IMG_0013.jpg (Brak pliku)
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

======================================

Na temat problemu się nie wypowiadam, bo słabo znam się na ten temat.
Zostawiam to dla innych, o ile tu ktoś inny zajrzy.
Być może temat zostanie przeniesiony do innego działu forum
(nie mam na to wpływu).

Error - 2017-02-10 16:20:56 | Computer Name = MaciekPC | Source = DCOM | ID = 10016
Description =


Error - 2017-02-08 15:04:23 | Computer Name = MaciekPC | Source = Application Error | ID = 1005
Description = System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku z jednej z następujących
przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem, na którym jest przechowywany
plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi na tym komputerze; brak
dysku. System Windows zamknął program Eksplorator Windows z powodu tego błędu. Program:
Eksplorator Windows Plik: Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe dane.
Akcja
użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym problemem,
który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal nie można
uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien sprawdzić,
czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem. - jest na
dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały dysk
jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając program
CHKDSK. Aby uruchomić program CHKDSK, kliknij przycisk Start, kliknij polecenie
Uruchom, wpisz polecenie CMD, a następnie kliknij przycisk OK. W wierszu polecenia
wpisz polecenie CHKDSK /F, a następnie naciśnij klawisz ENTER. 4. Jeżeli problem
nie ustąpi, przywróć plik z kopii zapasowej. 5. Ustal, czy można otworzyć inne pliki
na tym samym dysku. Jeśli nie, dysk może być uszkodzony. Jeśli jest to dysk twardy,
skontaktuj się z administratorem komputera lub dostawcą sprzętu komputerowego, aby
uzyskać dalszą pomoc. Dodatkowe dane Wartość błędu: 00000000 Typ dysku: 0


.

mufi85

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2017, 18:59

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 12:59

Zrobione i nie widzę różnicy. Skoro nie mam wirusów to dlaczego temat przeniesiono do działu bezpieczeństwo?
Ja bym próbował raczej ze sprzętem. Karta sieć. - raczej odpada, Z początku obstawiałem CPU lub GPU ale nie obserwuje ogólnego spadku wydajności. Myślałem też o liveboxie ale transfer na speed teście pokazuje na poziomie 85% - 100%.
Wygląda to tak jakby tylko browsery (wszystkie) podniosły protest)
Może to coś w stylu flasch player albo java?
Dodam, że robiłem przywracanie systemu do stanu z przed miesiąca i nic to nie dało.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13376
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 13:15

Skoro nie mam wirusów to dlaczego temat przeniesiono do działu bezpieczeństwo?

Dlatego że wrzuciłeś logi które są sprawdzane w dziale Bezpieczeństwo.
Przenoszę temat z działu Bezpieczeństwo --> Sieci komputerowe.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

mufi85

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2017, 18:59

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 13:45

Ok, mój błąd. Sugerowałem się podobnymi postami z przeszłości. Chociaż osobiście nie jestem w stanie jednoznacznie sklasyfikować problemu.

To "mulenie" z początku wiązałem z początkiem ferii w moim województwie, ale już dawno po feriach a problem pozostał.

Czekam na nowe porady.

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1223
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 14:50

Wyłącz Antywirusa oraz Firewall, a może nawet na próbę warto odinstalować.
Jaki wynik pokazuje Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ?
Jakieś inne urządzenie podpięte pod tą samą sieć posiadasz, aby można było porównać?

mufi85

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2017, 18:59

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 16:28

Wyłączenie ochrony nieznacznie poprawiło ogólna kondycje systemu (szybsze reakcje), ale z przeglądarkami dalej to samo.
Speed test pokazuje prędkości 10.48 Mb/s (max) download, 0.67 Mb/s upload i pingi 22 ms.

mam tablet i laptop na wi-fi i telewizor na kablu. Efekt jet podobny choć na tych urządzeniach nigdy szaleństwa nie było to jednak jest widoczne spowolnienie.
Wychodzi na to, że to livebox. Wyłączyłem na routerze zaporę i minimalnie się poprawiło ale nie wiele.
Jest jakiś sposób na diagnozę rutera?
Zauważyłem pewną niekonsekwencje w ładowaniu stron. Przed wczoraj najgorzej ładowała mi sie strona interii, wczoraj siadał speedtest a dzisiaj strona z pogoda jest najwolniejsza.

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1223
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 22:25

Wyłącz Liveboxa na chwilę z prądu i podłącz, poczekaj aż się załaduje i wtedy sprawdź. Jeżeli dalej tak samo to skontaktuj się z infolinią. Możliwe, że coś w nim szwankuje.

mufi85

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 lut 2017, 18:59

Wolnoładujące się strony internetowe

Post12 lut 2017, 22:47

robiłem tak już dwa razy raz pomogło na chwile a drugi raz nic nie pomogło. jutro będe dzwonię do nich.



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości