witam mam modem modecom mc-418a i kartę bezprzewodową(nieistotne jaką) i mam następujący problem:
włączam komputer i mam internet, gdy chce wejść przez mozille do internetu to następuje rozłączenie po 20 sekundach z powrotem mam internet, jest ok gdy chce włączyć inna aplikacje która wymaga połączenia z zewnętrznym serverem to następuje zerwanie połączenia.Chce nadmienić, ze ten problem pojawia się w 80% przypadków (czasem normalnie mogę servowac po necie i nawet z 30 min). Mam także laptopa w którym mam inna kartę bezprzewodowa a występuje ten sam problem. Tego problemu nie ma gdy podłącze się za pomocą kabla. Pomóżcie
Zrywane połączenie bezprzewodowe - rozwiązanie?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 sty 2010, 21:31
Zrywane połączenie bezprzewodowe - rozwiązanie?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 09:23 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiono błędy ortograficzne, zmieniono tytuł, przeniesiono wątek
Powód: poprawiono błędy ortograficzne, zmieniono tytuł, przeniesiono wątek
- cosik_ktosik
- Posty: 21399
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Zrywane połączenie
Uaktualnij firmware routera na początek, a przynajmniej go zresetuj.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik
Pozdrawiam, cosik_ktosik
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
Zrywane połączenie
1) Zresetuj router, wpisz na nowo wszystkie ustawienia operatora i skonfiguruj sieć WiFi.
2) Zaktualizuj system operacyjny
3) Spróbuj ustawić inne szyfrowanie sieci
4) Sprawdź sytuację przy braku szyfrowania
5) Sprawdź siłę sygnału przy pomocy odpowiedniego oprogramowania diagnostycznego
6) Sprawdź dzienniki podglądu zdarzeń czy są w nich jakieś istotne informacje o błędach
7) Zresetuj połączenie sieciowe
8) Sprawdź komputer na obecność szkodników
PS. Na chwilę obecną aktualizację firmware darowałbym sobie.
2) Zaktualizuj system operacyjny
3) Spróbuj ustawić inne szyfrowanie sieci
4) Sprawdź sytuację przy braku szyfrowania
5) Sprawdź siłę sygnału przy pomocy odpowiedniego oprogramowania diagnostycznego
6) Sprawdź dzienniki podglądu zdarzeń czy są w nich jakieś istotne informacje o błędach
7) Zresetuj połączenie sieciowe
8) Sprawdź komputer na obecność szkodników
PS. Na chwilę obecną aktualizację firmware darowałbym sobie.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
- stilio
- Posty: 156
- Rejestracja: 19 gru 2009, 22:25
- Lokalizacja: localhost
Zrywane połączenie bezprzewodowe - rozwiązanie?
Sterownik karty sieciowej zaktualizuj.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości