Sm g-350

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
borsukzdw

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 15 sty 2013, 08:23
Kontaktowanie:

Sm g-350

Post06 gru 2016, 14:41

Witam. Pomocy !!! Jak zdecydowałem się na zmianę telefonu, to znowu nie umiem go podłączyć do komputera, żeby zgrać trochę zdjęć i muzyki. Próbowałem paru programów i lipa. Zaznaczam, że jestem laikiem w tych sprawach i prosiłbym o instrukcje krok po kroku, jaki program zainstalować, jakie sterowniki i co tam jeszcze potrzeba. Z góry dziękuję i sorry, że zawracam głowę takimi dla niektórych pierdołami, ale dla mnie to jest problem.

Awatar użytkownika
me@djohnsc

Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:28
Lokalizacja: Śląsk

Sm g-350

Post06 gru 2016, 19:54

Spróbuj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Strona 34 -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Czy po podłączeniu telefonu do komputera przez kabelek USB nic się nie dzieje? System (xp czy win7?) nie widzi, że urządzenie zostało podpięte? Na telefonie nie wyświetlają się opcje?

borsukzdw

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 15 sty 2013, 08:23
Kontaktowanie:

Sm g-350

Post07 gru 2016, 13:58

Śliczne dzięki za pomoc. Nie miałem cierpliwości i umiejętności, więc spróbowałem z laptopa i dało radę bez problemu. Jednakże nie jestem miłośnikiem laptopów, tym bardziej bez myszki, więc chciałbym mieć możliwość zrobienia tego z komputera. System xp, widzi urządzenie, ale nie może go podłączyć(przekreślona ikona telefonu) W "mój komputer" pokazuje się ikona telefonu, ale nic nie idzie zrobić. Na telefonie pojawia się wiadomość, że urządzenie zostało podłączone jako urządzenie multimedialne, ale to nic nie daje. Muszę iść do pracy, więc dopiero pod wieczór spróbuję coś zrobić. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :sciana:

-- 07 gru 2016, 14:58 --