palmtop do zadań specjalnych

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
jenkis

Użytkownik

Post30 sie 2013, 00:31

cześć, zwracam sie do Was o pomoc w wyborze palmtopa, ale nie takiego zwykłego, tylko ulepszonego o skaner kodów kreskowych. Dostałem od przełożonego polecenie rozeznania się w temacie, bo mamy coś takiego kupować do firmy, a ja jestem trochę zielony jesli chodzi o takie urządzenia. Jak on to powiedzial, ma to być "skanujący minikomputer, dobry i tani" :D mam zebrać parę propozycji i mu przedstawić. Na razie po cenie szukam, znalazłem coś takiego

Kod: Zaznacz cały

http://sklep.smartmedia.com.pl/p/16/24/honeywell-dolphin-6000-256-512mb-wm-6-5-pro-laser-1d-bt-wifi-gsm-gps-ip-54-pda-kolektory-danych-terminale-.html
, inne z tej firmy są dużo droższe, nie wiem, co tamte mają takiego, czego ten nie ma. Ale np. bardzo podobny do tego potrafi kosztować nawet 6 tys., więc masakra. Myslicie, że tamten by się nadał? Bo w sumie nie wiem, jak odnieść stwierdzenie "tani i dobry" do tego typu urządzeń, z którymi nigdy nie miałem styczności.

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

Post30 sie 2013, 08:01

Wedle mojej opinii ten jest beznadziejny i wcale nie jest w tym sklepie taki tani jak piszesz, znalazłem sklepy ze znacznie mniejszą ceną.

Jaki masz budżet na ten cel?
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

jenkis

Użytkownik

Post02 wrz 2013, 09:05

hej, dzięki za odpowiedź!